• Tot 10% korting
  • Ook 2e hands studieboeken
  • Gratis verzending
9789492196187 - Handboek online marketing

Handboek online marketing

Petersen, Patrick
9789492196187 - Handboek online marketing
ISBN/EAN 9789492196187
Druk 5

Het Handboek Online Marketing is compleet vernieuwd. In deze 5e editie: 50 nieuwe (Nederlandse) cases, meer en nieuwe opdrachten per hoofdstuk en een verbeterde opmaak en leesbaarheid. En voor het eerst met een hardcover, zodat het boek gemakkelijk open blijft liggen. In deze editie wordt ook meer aandacht besteedt aan de digitale transitie, IoT, ecommerce, mobile commerce, social selling, inbound marketing, customer journey, contentmarketing en engagement marketing.
Handboek Online Marketing is het meest gebruikte boek over online marketing in het onderwijs en door professionals. Geschikt voor opleidingen in marketing, media, communicatie en (commerciële) economie.
€ 51,95
Op voorraad
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 14-12 bezorgd
Aantal
€ 37,14
2e hands
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 14-12 bezorgd
2e hands
Aantal
Opvolger beschikbaar!
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd

9789024421169 - Handboek Online Marketing

Handboek Online Marketing

Petersen, Patrick
9789024421169 - Handboek Online Marketing
ISBN/EAN
9789024421169

Druk
6

Dit praktische studie- en managementboek is in zijn zesde editie vernieuwd en nog completer gemaakt. Nieuwe inzichten, cijfers en ontwikkelingen van invloed op de online marketingmix, komen uitgebreid aan bod.

Het Handboek Online Marketing 6 (HOM6) verschaft je als (toekomstig) onlinemarketeer zowel de theoretische grondslagen als de praktische tools om een effectieve onlinemarketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. Doorspekt met voorbeelden uit de praktijk laat Patrick Petersen zien hoe onlinemarketing bedacht en uitgevoerd kan worden om effectief te zijn.

Praktisch en crossmediaal boek
Het Handboek Online Marketing 6 is een praktisch en crossmediaal boek met op de ondersteunende website www.handboekonlinemarketing.nl veel extra video's, interviews, extra webinars, kleurrijke modellen en opvallende cases. Het boek kent bovendien bijdragen van experts die de strategische visie op gebied van online marketing tot ver in de toekomst brengen. Leerzaam én inspirerend.

Nieuw in deze geactualiseerde zesde druk:
Nieuwe cases en interviews.
Gebruik van augmented realitylagen met directe vertoning van relevant materiaal.
Inzichten in de toekomstontwikkeling in de marketing- en communicatiesector, zoals die rondom virtual reality.
Een uitgebreide website en Pinterestaccount die veel extra
aanvullingen bieden.
Een uitgebreid hoofdstuk over contentstrategie, mobile en
mixed reality, conversie en e-commerce, online engagement en
influencermarketing.
Een uitbreiding op gebied van e-commerce, online conversie en
weboptimalisatie.
Een uitgebreid hoofdstuk over social mediamarketing, social
business, mobile marketing en de mixed reality-ontwikkelingen.
Nieuwe strategische marketingmodellen.
Geactualiseerde cijfers en marketingonderzoeken.
Het boek is herschreven en opnieuw vormgegeven.
Een uitgebreide begrippenlijst en definitie (in de geelkleurige
kaders)

''Het Ha
€ 54,95
Op voorraad
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 14-12 bezorgd
Aantal