Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • social selling
Bekijk

Social Selling

Nuhaan, Laura
ISBN/EAN
9789492196132
Druk
1

Social Selling Meer omzet door slim gebruik van social media Digitalisering van het koopproces vereist een nieuwe manier van samenwerken tussen verkoop en marketing. Social selling en lead management nieuwe stijl zorgen ervoor dat sales- en marketingmanagers en marketeers en verkopers binnen business to business beter op elkaar zijn afgestemd waardoor significante resultaten behaald kunnen worden. Hoe zorg je voor een consistente boodschap richting klant, voor meer focus in leadmanagement, een betere samenwerking en alignment tussen marketing en sales, het generen van leads via sociale kanalen en een goede contentmarketing? Social Selling laat het zien en introduceert een stappenplan waarmee je social selling op doeltreffende wijze implementeert binnen de organisatie. Ook worden tools besproken die social selling ondersteunen zoals het meten van progressie. Een must read voor elke B2B marketing- en salesprofessional.

Nieuw

€24,95
Vandaag besteld, 29-06 bezorgd

Je digitale studiemateriaal wordt in augustus geactiveerd. Je krijgt hier vooraf een mailtje over.

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00