Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • online brand identity
Bekijk

Online brand identity

Merks-Benjaminsen, Joris
ISBN/EAN
9789492196026
Druk
1

Online Brand Identity The Ultimate Guide to Designing your (Digital) Branding Strategy Over vijf tot tien jaar wordt de meerderheid van alle reclame, inclusief tv, radio, print en outdoor digitaal en volledig geautomatiseerd ingekocht. Stel je een wereld voor waarin consumenten alleen reclames kijken die ze willen zien op momenten die hen uitkomen in plaats van reclames die ze moeten zien op momenten wanneer het ons uitkomt. Hoe bouw je dan nog een merk? Online Brand Identity helpt je optimaal gebruik te maken van alle datasignalen die het internet biedt, maar ook van het creatieve canvas waarmee je merken tot leven brengt. Het laat ook zien welke aspecten van merk- en reclamestrategie over vijf à tien jaar niet meer zullen werken. Dit prachtig vormgegeven boek is een must have voor iedereen die met merken werkt, in marketing of reclame.

Uitverkocht


Online Brand Identity

Merks-Benjaminsen, Joris
ISBN/EAN
9789024420803
Druk
1

Five to ten years form now the majority of all advertising, including TV, radio, print, and outdoor advertising, will be bought through digitla automated trading systems. Imagine a world where people only watch ads they want to watch at moments that suit them, rather than ads we want them to watch at moments that suit us. How would your brand and advertising strategy change? Which of the things you do now would no longer work? Which assets and skills do you lack? Would your job still exist? Are you running the right experiments to be ready for this change? Online brand identity is the ultimate guide to designing your future ready brand and advertising strategy. It offers a brand framework that puts digital thinking at the heart of your business. The framework is illustrated with forty succesful cases from big and small brands. The book offers exercises to define the experiments you can start running tomorrow. Joris Merks-Benjaminsen is European Head of Programmes for Google Digital Academy, helping top 100 companies embed digital thinking into their strategies. His fresh thinking has won him prizes for Dialogue Marketer of the Year in 2012 and Best Marketing Literature of the Year in 2013. In his workshops he brings together marketers, brand managers, strategists, creatives, data experts, digital specialists and company leaders to jointly craft their future ready brand strategy.

Nieuw

€39,95
Vandaag besteld, 28-11 bezorgd

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00