Menu
Sluiten

Social media to go!

Dijkmans, Corné Vinkesteijn, Jeroen
ISBN/EAN 9789491838330
Druk 1
Een boek over de bedrijfsmatige inzet van social media? Alles daarover is toch al online te vinden; wat voegt een boek daar aan toe? Veel kennis is inderdaad online beschikbaar, maar juist in deze tijd van snelle digitale veranderingen geeft een boek zoals dit houvast. Het onderscheidt de hoofd- van de bijzaken in één overzichtelijk geheel, zonder door te veel details en zijwegen te worden afgeleid. Dit boek biedt alle praktische en direct toepasbare kennis die je nodig hebt om de inzet van social media in een commerciële context te kunnen beoordelen, organiseren en aansturen. In 10 logisch opgebouwde hoofdstukken word je geleid langs de vele invalshoeken die bij de inzet van social media door een bedrijf aan de orde komen. Dit boek maakt je tot gesprekspartner, zowel binnen een bedrijf als daarbuiten, met betrekking tot de vele aspecten van dit dynamische vakgebied. Door middel van talloze recente voorbeelden uit de praktijk wordt het besprokene meteen verhelderd en getoetst aan de alledaagse werkelijkheid. En, geheel in de geest van Web 2.0 en crowdsourcing: heb je ideeën of suggesties rondom dit boek, laat het de auteurs weten!
€ 35,40
Vandaag besteld, 29-05 bezorgd
Aantal
Opvolger beschikbaar!
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd

Social media to go! (Nederlandse versie)

Dijkmans, Corné
ISBN/EAN
9789491838453

Druk
2

Een boek over de bedrijfsmatige inzet van social media? Alles daarover is toch al online te vinden; wat voegt een boek daar aan toe? Veel kennis is inderdaad online beschikbaar, maar juist in deze tijd van snelle digitale veranderingen geeft een boek zoals dit houvast. Het onderscheidt de hoofd- van de bijzaken in één overzichtelijk geheel, zonder door te veel details en zijwegen te worden afgeleid. Dit boek biedt alle praktische en direct toepasbare kennis die je nodig hebt om de inzet van social media in een commerciële context te kunnen beoordelen, organiseren en aansturen. In 10 logisch opgebouwde hoofdstukken word je geleid langs de vele invalshoeken die bij de inzet van social media door een bedrijf aan de orde komen. Dit boek maakt je tot gesprekspartner, zowel binnen een bedrijf als daarbuiten, met betrekking tot de vele aspecten van dit dynamische vakgebied. Door middel van talloze recente voorbeelden uit de praktijk wordt het besprokene meteen verhelderd en getoetst aan de alledaagse werkelijkheid. Auteurs: Corné Dijkmans en Jeroen Vinkesteijn
€ 31,80
Vandaag besteld, 29-05 bezorgd
Aantal
Winkelwagen
Sluiten