• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Praktisch sales- en accountmanagement

Werf, Robin van der

9789491743795 - Praktisch sales- en accountmanagement

Artikelomschrijving

De opkomst van de digitale media heeft de salesfunctie in bedrijven grondig veranderd, zodat vaak sprake is van een kritische succesfactor. Dit boek geeft een goed overzicht van de meest relevante aspecten van het hedendaagse sales- en accountmanagement. De eerste druk (2013) bleek dan ook een schot in de roos. Nu verschijnt deze gewijzigde tweede druk waarmee het boek volledig aansluit op de exameneisen van NIMA Sales-B. Verder is de inhoud geactualiseerd, onder ander door toevoeging van nieuwe salesconcepten; ook zijn nieuwe praktijksituaties opgenomen en is er meer aandacht voor commerciƫle calculaties. De opbouw is zeer overzichtelijk en met de index is de stof prima toegankelijk. Na een intro over wat sales is, volgt een uitleg over de salesorganisatie, de salesplanning en de inhoud van het salesplan. Dan zijn er teksten over klantenmanagement, acquisitie, het managen van strategische naslagwerk aandacht aan de eisen die aan de salesploeg gesteld worden (leidinggeven, samenwerken, persoonlijke competenties).

Specificaties

Auteur Werf, Robin van der
ISBN/EAN 9789491743795
Druk 2
€ 65,86
Verwachte bezorgdatum: 15-10
5% korting op je studieboeken?
Bij aanschaf van 2 of meer verschillende Nederlandse boeken krijg je bij ons altijd 5% korting!

Artikelomschrijving

De opkomst van de digitale media heeft de salesfunctie in bedrijven grondig veranderd, zodat vaak sprake is van een kritische succesfactor. Dit boek geeft een goed overzicht van de meest relevante aspecten van het hedendaagse sales- en accountmanagement. De eerste druk (2013) bleek dan ook een schot in de roos. Nu verschijnt deze gewijzigde tweede druk waarmee het boek volledig aansluit op de exameneisen van NIMA Sales-B. Verder is de inhoud geactualiseerd, onder ander door toevoeging van nieuwe salesconcepten; ook zijn nieuwe praktijksituaties opgenomen en is er meer aandacht voor commerciƫle calculaties. De opbouw is zeer overzichtelijk en met de index is de stof prima toegankelijk. Na een intro over wat sales is, volgt een uitleg over de salesorganisatie, de salesplanning en de inhoud van het salesplan. Dan zijn er teksten over klantenmanagement, acquisitie, het managen van strategische naslagwerk aandacht aan de eisen die aan de salesploeg gesteld worden (leidinggeven, samenwerken, persoonlijke competenties).

Specificaties

Auteur Werf, Robin van der
ISBN/EAN 9789491743795
Druk 2