• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Effectief communiceren en beïnvloeden

Loomans, Natasja

9789491743146 - Effectief communiceren en beïnvloeden

Artikelomschrijving

Communicatie is verbinden maar ook: beïnvloeden. Tijdens een vergadering of verkoopgesprek. In vier delen krijgt de lezer tools en theorie effectievere gesprekken. In deel 1 gaat het over de persoon: de eerste indruk, persoonlijke eigenschappen, communicatiestijlen en hoe gedrag op de omgeving aan te passen. In deel 2 gaat het om interactie, communicatie als proces, gedrag en cultuur, tools als luisteren, samenvatten en feedback. En soorten gesprekken in organisaties. Deel 3 gaat over beïnvloeding. Wanneer wordt het manipuleren? Hoe werkt strategisch beïnvloeden en hoe tools inzetten als de roos van Leary, maar ook emoties inzetten en het beïnvloeden van besluitvorming. Het extra deel 3 gaat over wat te doen in cruciale gesprekssituaties, zoals dialoog en focus. Solide handboek, bedoeld om communicatie te verbeteren. Hardcover. Op de voorkant foto van een plastiek van 3 kletsende mensen. Bevat kleurenfoto's maar vooral infographics. De auteur is communicatietrainer.

Specificaties

Auteur Loomans, Natasja
ISBN/EAN 9789491743146
Druk 1
€ 54,88
Op voorraad. Verwachte bezorgdatum: 05-06
5% korting op je studieboeken?
Bij aanschaf van 2 of meer verschillende Nederlandse boeken krijg je bij ons altijd 5% korting!
2e hands

Ook 2e hands beschikbaar!

€ 39,24 Je bespaart € 15,64
Op voorraad. Verwachte bezorgdatum: 05-06

Artikelomschrijving

Communicatie is verbinden maar ook: beïnvloeden. Tijdens een vergadering of verkoopgesprek. In vier delen krijgt de lezer tools en theorie effectievere gesprekken. In deel 1 gaat het over de persoon: de eerste indruk, persoonlijke eigenschappen, communicatiestijlen en hoe gedrag op de omgeving aan te passen. In deel 2 gaat het om interactie, communicatie als proces, gedrag en cultuur, tools als luisteren, samenvatten en feedback. En soorten gesprekken in organisaties. Deel 3 gaat over beïnvloeding. Wanneer wordt het manipuleren? Hoe werkt strategisch beïnvloeden en hoe tools inzetten als de roos van Leary, maar ook emoties inzetten en het beïnvloeden van besluitvorming. Het extra deel 3 gaat over wat te doen in cruciale gesprekssituaties, zoals dialoog en focus. Solide handboek, bedoeld om communicatie te verbeteren. Hardcover. Op de voorkant foto van een plastiek van 3 kletsende mensen. Bevat kleurenfoto's maar vooral infographics. De auteur is communicatietrainer.

Specificaties

Auteur Loomans, Natasja
ISBN/EAN 9789491743146
Druk 1