• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Big brand moments

Boer, Marco De Jeltsema, Sjoerd

9789491560453 - Big brand moments

Artikelomschrijving

Big Brand Moments Jouw marketingcommunicatie onder controle Zeven momenten in het jaar heb je maar nodig om top of mind te blijven. Gebruik die zeven momenten om je kernwaarden te communiceren en je leven als marketeer zal er anders uitzien. De voordelen van Big Brand Moments? * Je versterkt je propositie naar de markt. * Je verbetert de naamsbekendheid en de verkoopresultaten. * Je werkt planmatig naar een einddoel. * Je verdeelt je marketingcommunicatiebudget over twaalf maanden. * Je stimuleert teambuilding in je projectteam. * Je verbetert het werkproces. Het Big Brand Moments-model is het enige managementmodel dat speciaal voor marketingcommunicatie is ontwikkeld. Aan de hand van praktijkcases en een eenvoudig stappenplan wordt het BBM-model uitgelegd en wordt en passant je basiskennis van marketingcommunicatie opgefrist. Marco de Boer, ruim achttien jaar creatief directeur, ontwikkelde het BBM-model op basis van zijn ervaringen met grote en kleine opdrachtgevers. "Het hebben van kernwaarden is stap 1. Ze binnen de organisatie laten landen is stap 2. Ze vervolgens in de basis van je uitingen verwerken is de vaak vergeten stap 3. Het hebben van doelen en doelstellingen bepaalt de ROI, want als je niet weet waar je heen wilt, zul je er nooit komen."

Specificaties

Auteur Boer, Marco De Jeltsema, Sjoerd
ISBN/EAN 9789491560453
Druk 1
€ 16,50
Verwachte bezorgdatum: 19-09
5% korting op je studieboeken?
Bij aanschaf van 2 of meer verschillende Nederlandse boeken krijg je bij ons altijd 5% korting!

Artikelomschrijving

Big Brand Moments Jouw marketingcommunicatie onder controle Zeven momenten in het jaar heb je maar nodig om top of mind te blijven. Gebruik die zeven momenten om je kernwaarden te communiceren en je leven als marketeer zal er anders uitzien. De voordelen van Big Brand Moments? * Je versterkt je propositie naar de markt. * Je verbetert de naamsbekendheid en de verkoopresultaten. * Je werkt planmatig naar een einddoel. * Je verdeelt je marketingcommunicatiebudget over twaalf maanden. * Je stimuleert teambuilding in je projectteam. * Je verbetert het werkproces. Het Big Brand Moments-model is het enige managementmodel dat speciaal voor marketingcommunicatie is ontwikkeld. Aan de hand van praktijkcases en een eenvoudig stappenplan wordt het BBM-model uitgelegd en wordt en passant je basiskennis van marketingcommunicatie opgefrist. Marco de Boer, ruim achttien jaar creatief directeur, ontwikkelde het BBM-model op basis van zijn ervaringen met grote en kleine opdrachtgevers. "Het hebben van kernwaarden is stap 1. Ze binnen de organisatie laten landen is stap 2. Ze vervolgens in de basis van je uitingen verwerken is de vaak vergeten stap 3. Het hebben van doelen en doelstellingen bepaalt de ROI, want als je niet weet waar je heen wilt, zul je er nooit komen."

Specificaties

Auteur Boer, Marco De Jeltsema, Sjoerd
ISBN/EAN 9789491560453
Druk 1