Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • anatomie van de verleiding
Bekijk

Anatomie van de verleiding

Postma, Paul
ISBN/EAN
9789491560125
Druk
2

Nu al tweede druk! Anatomie van de Verleiding Neuromarketing succesvol toegepast Nieuw! De 3 methoden die toegang geven tot het brein - Neuromarketing geeft een blijvende voorsprong aan managers die over hun eigen schaduw heen springen - Waarom weinig informatie leidt tot betere beslissingen - Het brein maakt rare fouten waar jij gebruik van kunt maken - Jij herkent wanneer intuïtie wel en niet bedriegt - Je leert hoe jouw informatie anderen overtuigt "Neem met dit boek vandaag direct een voorsprong op je collega's en concurrenten." Max Kohnstamm Stichting Reclame Marketing Paul Postma Marketing Consultancy B.V. (PPMC) te Nieuwegein, het organisatieadviesbureau voor commerciële vraagstukken, is in 1987 door Paul Postma opgericht. PPMC adviseert bedrijven en organisaties bij keuze en uitvoering van hun commerciële strategie. Daarbij is de fact based neurobenadering zoals beschreven in dit boek leidend. PPMC behoort tot de top 3 marketing- en businessconsultancy bedrijven in Nederland, gemeten door TNS NIPO onder klanten van deze diensten, samen met McKinsey en de Boston Consulting Group. Tot de klanten behoren ondernemingen uit Nederland, Frankrijk, Engeland en de Golfstaten. www.ppmc.nl

Nieuw

€34,50
Vandaag besteld, 23-11 bezorgd

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00