Menu
Sluiten

Anatomie van de verleiding

Postma, Paul
ISBN/EAN 9789491560125
Druk 2
Nu al tweede druk! Anatomie van de Verleiding Neuromarketing succesvol toegepast Nieuw! De 3 methoden die toegang geven tot het brein - Neuromarketing geeft een blijvende voorsprong aan managers die over hun eigen schaduw heen springen - Waarom weinig informatie leidt tot betere beslissingen - Het brein maakt rare fouten waar jij gebruik van kunt maken - Jij herkent wanneer intuïtie wel en niet bedriegt - Je leert hoe jouw informatie anderen overtuigt "Neem met dit boek vandaag direct een voorsprong op je collega's en concurrenten." Max Kohnstamm Stichting Reclame Marketing Paul Postma Marketing Consultancy B.V. (PPMC) te Nieuwegein, het organisatieadviesbureau voor commerciële vraagstukken, is in 1987 door Paul Postma opgericht. PPMC adviseert bedrijven en organisaties bij keuze en uitvoering van hun commerciële strategie. Daarbij is de fact based neurobenadering zoals beschreven in dit boek leidend. PPMC behoort tot de top 3 marketing- en businessconsultancy bedrijven in Nederland, gemeten door TNS NIPO onder klanten van deze diensten, samen met McKinsey en de Boston Consulting Group. Tot de klanten behoren ondernemingen uit Nederland, Frankrijk, Engeland en de Golfstaten. www.ppmc.nl
Opvolger beschikbaar!
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd

Anatomie van de verleiding

Postma, Paul
ISBN/EAN
9789024400577

Druk
4

Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence. Het is een van de interessantste toepassingen van digitale marketing en volop in ontwikkeling. Anatomie van de verleiding biedt een volledig overzicht van de drie neuromarketingmethoden en hun toepassingen. In deel 1 van het boek staat de theorie centraal, ondersteund met talrijke voorbeelden. Deel 2 bestaat uit praktijkcases over de drie neuromarketingmethoden. In deze vierde herziene druk zijn actuele praktijkcases toegevoegd. In Anatomie van de verleiding leer je: - hoe je met neuromarketing je concurrenten voor kunt zijn; - waarom weinig informatie leidt tot betere beslissingen; - hoe je gebruik kunt maken van de fouten in het brein; - wanneer intuïtie wel en niet bedriegt; - hoe jouw informatie anderen overtuigt. Anatomie van de verleiding is geschreven voor professionals en hbo-studenten marketing en communicatie. Paul Postma - econoom, Universiteit van Amsterdam - is een internationaal erkende marketingautoriteit. Hij is grondlegger van CRM, en legde als eerste het verband tussen koopgedrag en het menselijk brein. Hij is auteur van onder meer The New Marketing Era met voorwoord van Philip Kotler (McGraw-Hill). Daarbij is hij directeur van het marketingadviesbedrijf PPMC, dat al jaren in de Nederlandse top 3 staat van marketingconsultancybedrijven.
€ 34,50
Vandaag besteld, 31-05 bezorgd
Aantal
Winkelwagen
Sluiten