Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • anatomie van de verleiding
Bekijk

Anatomie van de verleiding

Postma, Paul
ISBN/EAN
9789491560125
Druk
2

Nu al tweede druk!
Anatomie van de Verleiding
Neuromarketing succesvol toegepast
Nieuw! De 3 methoden die toegang geven tot het brein
- Neuromarketing geeft een blijvende voorsprong aan managers die over hun eigen schaduw heen springen
- Waarom weinig informatie leidt tot betere beslissingen
- Het brein maakt rare fouten waar jij gebruik van kunt maken
- Jij herkent wanneer intuïtie wel en niet bedriegt
- Je leert hoe jouw informatie anderen overtuigt

"Neem met dit boek vandaag direct een voorsprong op je collega's en concurrenten."
Max Kohnstamm
Stichting Reclame Marketing

Paul Postma Marketing Consultancy B.V. (PPMC) te Nieuwegein, het organisatieadviesbureau voor commerciële vraagstukken, is in 1987
door Paul Postma opgericht. PPMC adviseert bedrijven en organisaties
bij keuze en uitvoering van hun commerciële strategie. Daarbij is de
fact based neurobenadering zoals beschreven in dit boek leidend. PPMC
behoort tot de top 3 marketing- en businessconsultancy bedrijven in
Nederland, gemeten door TNS NIPO onder klanten van deze diensten, samen
met McKinsey en de Boston Consulting Group. Tot de klanten behoren
ondernemingen uit Nederland, Frankrijk, Engeland en de Golfstaten.
www.ppmc.nl

Selecteer een type

Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 25-07 bezorgd
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 25-07 bezorgd

Je digitale studiemateriaal wordt in augustus geactiveerd. Je krijgt hier vooraf een mailtje over.

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00