• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Communicatieverhaal halen

Mulder, Miranda M.

9789490085797 - Communicatieverhaal halen
2e hands

Artikelomschrijving

Communicatieverhaal halen: een must voor iedereen die de laatste trends en ontwikkelingen binnen het communicatievak wil kennen. Niet geschreven vanuit theoretisch of wetenschappelijk perspectief, maar vanuit korte, pakkende en vooral inspirerende praktijkverhalen. Communicatieprofessionals en auteurs Arjen P. van Leeuwen en Miranda M. Mulder geven samen met elf andere smaakmakers, waaronder Guido Rijnja en Noëlle Aarts, hun visie op het communicatievak. De smaakmakers omlijsten in dit bijzondere boek vijftien innovatieve projecten uit de publieke communicatie. Projecten die in 2015 meestreden om de prestigieuze Galjaardprijs. De winnaar, GGZ Friesland met de destigmatiseringscampagne 'niemand is zijn stoornis' staat in het hart van het boek. De twee bijna-winnaars, de Rotterdamse twittercop en de Veiligheidsregio Twente, met de pilot spoorveiligheid en zelfredzaamheid, vertellen net als nog twaalf andere parels over hun succesvolle communicatie-inspanningen. Communicatie verandert. De rol van communicatieprofessionals, managers, medewerkers en bestuurders, ook. De samenleving vraagt om interactie en dialoog. We willen betekenis geven aan alle veranderingen, inspelen op behoeften, verbinden en ontmoeten. Maar hoe? Volgens de auteurs is het jammer dat er zo veel mooie projecten en ideeën zijn die nauwelijks een platform krijgen. 'Wij geloven in de kracht van storytelling. In het delen van verhalen. In leren van elkaar. In dit boek staat inspiratie voor iedereen die professioneel met communicatie te maken heeft, het biedt voor opleiders een prachtige kijk in het specifieke domein en de ontwikkeling van de publieke communicatie.'

Specificaties

Auteur Mulder, Miranda M.
ISBN/EAN 9789490085797
Druk 1
Uitverkocht

Artikelomschrijving

Communicatieverhaal halen: een must voor iedereen die de laatste trends en ontwikkelingen binnen het communicatievak wil kennen. Niet geschreven vanuit theoretisch of wetenschappelijk perspectief, maar vanuit korte, pakkende en vooral inspirerende praktijkverhalen. Communicatieprofessionals en auteurs Arjen P. van Leeuwen en Miranda M. Mulder geven samen met elf andere smaakmakers, waaronder Guido Rijnja en Noëlle Aarts, hun visie op het communicatievak. De smaakmakers omlijsten in dit bijzondere boek vijftien innovatieve projecten uit de publieke communicatie. Projecten die in 2015 meestreden om de prestigieuze Galjaardprijs. De winnaar, GGZ Friesland met de destigmatiseringscampagne 'niemand is zijn stoornis' staat in het hart van het boek. De twee bijna-winnaars, de Rotterdamse twittercop en de Veiligheidsregio Twente, met de pilot spoorveiligheid en zelfredzaamheid, vertellen net als nog twaalf andere parels over hun succesvolle communicatie-inspanningen. Communicatie verandert. De rol van communicatieprofessionals, managers, medewerkers en bestuurders, ook. De samenleving vraagt om interactie en dialoog. We willen betekenis geven aan alle veranderingen, inspelen op behoeften, verbinden en ontmoeten. Maar hoe? Volgens de auteurs is het jammer dat er zo veel mooie projecten en ideeën zijn die nauwelijks een platform krijgen. 'Wij geloven in de kracht van storytelling. In het delen van verhalen. In leren van elkaar. In dit boek staat inspiratie voor iedereen die professioneel met communicatie te maken heeft, het biedt voor opleiders een prachtige kijk in het specifieke domein en de ontwikkeling van de publieke communicatie.'

Specificaties

Auteur Mulder, Miranda M.
ISBN/EAN 9789490085797
Druk 1