• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Strategie = Executie

Pijl, Jacques

9789462761452 - Strategie = Executie

Artikelomschrijving

'Strategie = Executie' is genomineerd voor het 'Managementboek van het Jaar 2017'Strategie = Executie. Sneller verbeteren, vernieuwen én innoveren in een nieuwe tijdOrganisaties staan midden in het nieuwe normaal, waarin volatiliteit troef is. Organisaties verstoren zelf of worden verstoord. Continuïteit is geen vanzelfsprekendheid meer. In deze tijd geldt maar één wet: STRATEGIE = EXECUTIE.'Strategie = Executie' is het laatste competitieve voordeel. Een strategie is net zo briljant als haar executie. Strategie-executie moet zowel exploitatie van het bestaande businessmodel als innovatie mogelijk maken. Het is een evenwichtskunst waarin harde kaders even belangrijk zijn als zacht verandermanagement. En het is net zo relevant voor professionals van gevestigde organisaties als voor ondernemers bij snelgroeiende startups. Maar hoe doe je dat?'Strategie = Executie' geeft een eigentijds antwoord en is 80% how-to:- Je krijgt overzicht: 6 succesfactoren, 4 versnellers en 16 bouwstenen.- Je raakt geïnspireerd: 16 casussen en meer dan 50 innovaties ter inspiratie.- Je kunt direct aan de slag: 5 uitgewerkte aanpakken.STRATEGIE = EXECUTIE is de nr. 1 opdracht voor leidinggevenden, professionals en ondernemers. Jacques Pijl en zijn onderzoeksteam interviewden 60 bestuurders, professionals en ondernemers over de belangrijkste vraag: wat maakt of kraakt excellente strategie-executie en innovatie? Daarnaast analyseerden zij meer dan 60 casussen en 300 relevante boeken en artikelen.'Een schat aan goed gefundeerde inzichten en adviezen. - Ben Tiggelaar, gedragswetenschapper, schrijver, spreker en adviseur'Het is niet alleen meer de uitdaging de beste strategie te hebben, maar deze juist ook snel en krachtig uit te voeren. Een echte must-read voor besturend Nederland.' - Feike Sijbesma, CEO en voorzitter van de raad van bestuur Koninklijke DSM'Het begrip innovatie en hoe je innova

Specificaties

Auteur Pijl, Jacques
ISBN/EAN 9789462761452
Druk 4
€ 43,91
Verwachte bezorgdatum: 03-06
5% korting op je studieboeken?
Bij aanschaf van 2 of meer verschillende Nederlandse boeken krijg je bij ons altijd 5% korting!

Artikelomschrijving

'Strategie = Executie' is genomineerd voor het 'Managementboek van het Jaar 2017'Strategie = Executie. Sneller verbeteren, vernieuwen én innoveren in een nieuwe tijdOrganisaties staan midden in het nieuwe normaal, waarin volatiliteit troef is. Organisaties verstoren zelf of worden verstoord. Continuïteit is geen vanzelfsprekendheid meer. In deze tijd geldt maar één wet: STRATEGIE = EXECUTIE.'Strategie = Executie' is het laatste competitieve voordeel. Een strategie is net zo briljant als haar executie. Strategie-executie moet zowel exploitatie van het bestaande businessmodel als innovatie mogelijk maken. Het is een evenwichtskunst waarin harde kaders even belangrijk zijn als zacht verandermanagement. En het is net zo relevant voor professionals van gevestigde organisaties als voor ondernemers bij snelgroeiende startups. Maar hoe doe je dat?'Strategie = Executie' geeft een eigentijds antwoord en is 80% how-to:- Je krijgt overzicht: 6 succesfactoren, 4 versnellers en 16 bouwstenen.- Je raakt geïnspireerd: 16 casussen en meer dan 50 innovaties ter inspiratie.- Je kunt direct aan de slag: 5 uitgewerkte aanpakken.STRATEGIE = EXECUTIE is de nr. 1 opdracht voor leidinggevenden, professionals en ondernemers. Jacques Pijl en zijn onderzoeksteam interviewden 60 bestuurders, professionals en ondernemers over de belangrijkste vraag: wat maakt of kraakt excellente strategie-executie en innovatie? Daarnaast analyseerden zij meer dan 60 casussen en 300 relevante boeken en artikelen.'Een schat aan goed gefundeerde inzichten en adviezen. - Ben Tiggelaar, gedragswetenschapper, schrijver, spreker en adviseur'Het is niet alleen meer de uitdaging de beste strategie te hebben, maar deze juist ook snel en krachtig uit te voeren. Een echte must-read voor besturend Nederland.' - Feike Sijbesma, CEO en voorzitter van de raad van bestuur Koninklijke DSM'Het begrip innovatie en hoe je innova

Specificaties

Auteur Pijl, Jacques
ISBN/EAN 9789462761452
Druk 4