Menu
Sluiten

Positioneren: Stappenplan voor een scherpe positionering

Riezebos, Rik Grinten, Jaap van der
ISBN/EAN 9789462364899
Druk 3
In onze multimediale samenleving is de vraag hoe mensen over je spreken steeds belangrijker geworden. Positioneren is een marketingtechniek die je helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. Positioneren: stappenplan voor een scherpe positionering is geschreven vanuit het perspectief van de manager, waardoor je de kennis direct kunt toepassen in de praktijk. Deze derde druk is gebaseerd op drie USP’s: de inside-out route van positioneren; de focus op categorisatie in plaats van differentiatie; het idee dat een positionering vooral door manifestatie (in plaats van communicatie) tot leven moet komen. ‘Een grondig boek verluchtigd met veel tabellen, figuren, plaatjes en kaders met mini-cases. Positioneren is zo toepasbaar als maar zijn kan.’ ‘Positioneren is een bijzonder duidelijk en vooral bruikbaar boek. De theorie is van heldere voorbeelden voorzien. Kortom, een aanrader voor iedereen die het bedrijfsmerk tot zijn verantwoordelijkheid mag rekenen.’ Managementboek.nl. Dit boek is bedoeld voor (toekomstige) managers, marketeers en communicatieprofessionals die – op basis van bewezen methoden en de laatste inzichten – op een kritische en constructieve wijze met hun merk aan de slag willen. 
Opvolger beschikbaar!
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd

Positioneren stappenplan voor een scherpe positionering

Grinten, Jaap van der
ISBN/EAN
9789024415540

Druk
4

Van dit artikel (9789024415540 / Positioneren stappenplan voor een scherpe positionering) is nog geen omschrijving beschikbaar
€ 26,95
Nog niet verschenen. Vandaag besteld, 16-05 bezorgd
Aantal
Winkelwagen
Sluiten