• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Marketing 3.0

Kotler, Philip

9789462201248 - Marketing 3.0

Artikelomschrijving

In Marketing 3.0 neemt marketinggoeroe Philip Kotler je mee naar het volgende niveau van marketing waar klanten meer zijn dan alleen consumenten. Klanten kiezen bedrijven en producten tegenwoordig op basis van diepere behoeften, zoals de mogelijkheid om mee te doen, creatief te zijn, deel uit te maken van een gemeenschap. En uit idealisme. De traditionele marketingmodellen en - principes sluiten hier niet meer op aan. Marketing 3.0 laat zien hoe je klanten én medewerkers - die bewuster, actiever en invloedrijker zijn dan ooit - als integraal onderdeel van je marketing- en businessstrategie benadert en proactief kunt inzetten. Je leert je marketingstrategieën te vertalen naar de belangrijkste normen en waarden van je doelgroep om zo een onoverbrugbaar concurrentievoordeel te realiseren. * waarom opvallend veel marketeers blijven hangen in het verleden; * welke vooruitstrevende bedrijven Marketing 3.0 al in de praktijk brengen; * hoe je je missie, visie en waarden kunt delen met je belangrijkste belanghebbenden: klanten, werknemers, distributeurs, handelaren en leveranciers. Philip Kotler is een van de grondleggers van het huidige begrip marketing en is bekend van de 4 P's van marketing. Hij schreef diverse marketingbestsellers, waaronder het meest invloedrijke marketingboek allertijden, Marketing Management. Hermanwan Kartajaya is oprichter en CEO van het bureau MarkPlus, Inc. en werd door het Britse Chartered Institute of Marketing uitgeroepen tot een van de '50 Gurus Who Have Shaped the Future of Marketing'. Iwan Setiawan is marketingstrateeg en als senior consultant werkzaam bij Mark- Plus, Inc.

Specificaties

Auteur Kotler, Philip
ISBN/EAN 9789462201248
Druk 1
Helaas...
Uitverkocht

Artikelomschrijving

In Marketing 3.0 neemt marketinggoeroe Philip Kotler je mee naar het volgende niveau van marketing waar klanten meer zijn dan alleen consumenten. Klanten kiezen bedrijven en producten tegenwoordig op basis van diepere behoeften, zoals de mogelijkheid om mee te doen, creatief te zijn, deel uit te maken van een gemeenschap. En uit idealisme. De traditionele marketingmodellen en - principes sluiten hier niet meer op aan. Marketing 3.0 laat zien hoe je klanten én medewerkers - die bewuster, actiever en invloedrijker zijn dan ooit - als integraal onderdeel van je marketing- en businessstrategie benadert en proactief kunt inzetten. Je leert je marketingstrategieën te vertalen naar de belangrijkste normen en waarden van je doelgroep om zo een onoverbrugbaar concurrentievoordeel te realiseren. * waarom opvallend veel marketeers blijven hangen in het verleden; * welke vooruitstrevende bedrijven Marketing 3.0 al in de praktijk brengen; * hoe je je missie, visie en waarden kunt delen met je belangrijkste belanghebbenden: klanten, werknemers, distributeurs, handelaren en leveranciers. Philip Kotler is een van de grondleggers van het huidige begrip marketing en is bekend van de 4 P's van marketing. Hij schreef diverse marketingbestsellers, waaronder het meest invloedrijke marketingboek allertijden, Marketing Management. Hermanwan Kartajaya is oprichter en CEO van het bureau MarkPlus, Inc. en werd door het Britse Chartered Institute of Marketing uitgeroepen tot een van de '50 Gurus Who Have Shaped the Future of Marketing'. Iwan Setiawan is marketingstrateeg en als senior consultant werkzaam bij Mark- Plus, Inc.

Specificaties

Auteur Kotler, Philip
ISBN/EAN 9789462201248
Druk 1