• Tot 10% korting
  • Ook 2e hands studieboeken
  • Gratis verzending

De Servicedesk, spin in het facilitaire web

Rouw, Leon-Paul de
ISBN/EAN 9789462153493
Druk 2
De servicedesk is het centrale aanspreekpunt binnen een organisatie voor het ontvangen van alle klantmeldingen en serviceverzoeken. De servicedesk als concept van dienstverlening biedt langs verschillende wegen (intranet, telefoon, email, de servicebalie en accountmanagement) uitdagende kansen om zich, door een innovatieve en functionele inrichting van het contact met de klant, te onderscheiden. Aan de hand van een logisch stappenplan gaat dit boek in op het ontwerp, de bouw en de verbetering van een facilitaire servicedesk in brede zin. Aan bod komen de uitgangspunten van een servicedesk binnen het 'frontoffice-backoffice'-principe, typering van de facilitaire producten en diensten, de invloed van klanten op de dienstverlening en het ontwerp en de realisatie van een servicedesk. Er is ook ruime aandacht voor het functioneren en de competentieontwikkeling van medewerkers van de servicedesk. Er zijn complete beschrijvingen met praktische tips en trucs opgenomen van het FMIS, de servicesite, selfservice, callcenter-functionaliteit, de servicebalie, accountmanagement, de processen tussen servicedesk en backoffice, kwaliteitsmanagement, sturing en beheersing, competentiemanagement, de producten- en dienstencatalogus, organisatie en managementinformatie. Ook wordt aandacht besteed aan de invloed van 'The internet of things' op de evolutie van de servicedesk als onderdeel van het integraal management van de werkomgeving. De in dit boek geboden oplossingen zijn generiek en gemakkelijk toepasbaar. De inhoud en uitwerkingen zijn eenvoudig te vertalen naar andere ondersteunende bedrijfsonderdelen. Na lezing heeft de lezer handvatten om de servicedesk verder te ontwikkelen en te professionaliseren. Professionals (facility managers, projectleiders, managers en medewerkers van een servicedesk) kunnen direct aan de slag. Studenten zijn gedegen voorbereid wanneer zij gaan werken in een facilitaire organisatie en daar te maken krijgen
€ 37,50
Vandaag besteld, 25-09 bezorgd
Aantal
Opvolger beschikbaar!
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd

De Servicedesk, spin in het facilitaire web

Rouw, Léon-Paul de
ISBN/EAN
9789462156043

Druk
3

Van dit artikel (9789462156043 / De Servicedesk, spin in het facilitaire web) is nog geen omschrijving beschikbaar
€ 37,50
Vandaag besteld, 02-10 bezorgd
Aantal