Menu
Sluiten

Verdiende aandacht

Weima, Klaas
ISBN/EAN 9789400507005
Druk 1
Jaarlijks besteden Nederlandse marketeers 4 miljard euro aan gekochte media-aandacht. Inmiddels krijgen we elke 11 seconden een reclameprikkel op ons afgevuurd. Als gevolg daarvan zappen, skippen en blokkeren mensen deze prikkels en verliest gekochte merkaandacht zijn glans. Verdiende aandacht beschrijft een alternatieve manier om merken te bouwen in het digitale tijdperk. De merken van morgen praten liever met dan tegen mensen. Dit praktische handboek bevat: + strategische inzichten van vijftig visionairs; + de nieuwste communicatiemodellen; + veertig aansprekende cases, waaronder KLM, Hi, Nijntje, Philips; + handige checklists voor sociale merkactivatie; + het antwoord op hoe je merkaandacht verdient; + de ‘reisplanner’ om je merk in zes stappen klaar te stomen voor verdiende aandacht.
€ 24,99
Op voorraad
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 25-05 bezorgd
Aantal
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd
Winkelwagen
Sluiten