Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • juridische pr hoe media te gebruiken om uw rechtszaak te beinvloeden
Bekijk

Juridische pr hoe media te gebruiken om uw rechtszaak te beinvloeden

Leurs, r. h.
ISBN/EAN
9789089744173
Druk
1

De media spelen tegenwoordig een grote rol bij juridische geschillen. Media hebben niet alleen invloed op de reputatie van personen en organisaties; media kunnen daadwerkelijk ook de uitkomst van juridische geschillen beïnvloeden. Denk bijvoorbeeld aan het publiekelijk tot schikking dwingen van uw opponent, het werven van getuigen of juist het onder druk zetten van potentiële getuigen van de tegenpartij en het indammen van claims wegens aansprakelijkheid. Daarom zetten het OM en enkele advocaten sinds een paar jaar media in om juridische geschillen te beïnvloeden. Nu is er voor het eerst ook een concrete handleiding beschikbaar voor juristen, communicatiespecialisten en hun cliënten, van individu tot multinational. In dit boek staat het Media/Trial©-programma centraal: een volwaardig systeem van communicatiemiddelen die helpen bij het winnen van juridische geschillen. Het bestaat uit drie aspecten: strategievorming voor juridische PR, tactieken voor de omgang met media en het organisatorische aspect van uw juridische PR. Het is evenzeer relevant voor strafrechtelijke als civiele procedures, zowel in eerste aanleg, hoger beroep als cassatie. Kortom, het Media/Trial©-programma biedt u een concrete handleiding bij het opstellen van het PR-plan dat specifiek bij uw juridische situatie past.

Nieuw

€15,50
Vandaag besteld, 16-08 bezorgd

Je digitale studiemateriaal wordt in augustus geactiveerd. Je krijgt hier vooraf een mailtje over.

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00