• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Extreem klantgericht

Jonge, Danielle de

9789089656384 - Extreem klantgericht
2e hands

Artikelomschrijving

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Ze zoeken naar bedrijven die maatschappelijke â ecologische en sociale â impact creëren. De klant van vandaag hecht grote waarde aan wederzijdse betrokkenheid. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Niks doen is geen optie! Doing good voor klant en maatschappij: dáár ligt je onderscheidende kracht. In dit boek ontdek je hoe je een extreem klantgerichte aanpak ontwikkelt en je commerciële vaardigheden en technieken aanscherpt. Mét oog voor de zakelijke doelen van jouw bedrijf. Daniëlle de Jonge geeft je volop praktische tips om meteen toe te passen en komt met aansprekende voorbeelden ter inspiratie. Zo word ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk in alle opzichten! Het model van extreme klantgerichtheid laat de cruciale factoren van commercieel succes zien. De praktische insteek van het boek helpt je om van belevenis naar betekenis te bewegen. De nieuwe standaard voor toekomstgericht zakendoen ligt direct binnen handbereik. âDaniëlle de Jonge weet niet alleen de nieuwe trend bloot te leggen, maar geeft hier ook praktische en goede voorbeelden van. Een echte aanrader wat mij betreft!â Gerrit Piksen â Expert customer insights SAMR Marktvinders âMet Extreem klantgericht legt Danielle de Jonge een krachtige verbinding tussen goed, gaaf en geld: goed doen voor de maatschappij, gave klantprestaties neerzetten en daar dankzij commerciële slagkracht ook nog geld mee verdienen.â Rob Beltman â Customer Engagement & Customer Excellence Expert bij H3ROES Trefwoorden: Klantgerichtheid commercie klanten persoonlijke aandacht maatschappelijke impact verkoop consumptie Danielle de Jonge

Specificaties

Auteur Jonge, Danielle de
ISBN/EAN 9789089656384
Druk 2
€ 27,99
Verwachte bezorgdatum: 11-08
5% korting op je studieboeken?
Bij aanschaf van 2 of meer verschillende nieuwe Nederlandse boeken krijg je bij ons altijd 5% korting!

Artikelomschrijving

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Ze zoeken naar bedrijven die maatschappelijke â ecologische en sociale â impact creëren. De klant van vandaag hecht grote waarde aan wederzijdse betrokkenheid. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Niks doen is geen optie! Doing good voor klant en maatschappij: dáár ligt je onderscheidende kracht. In dit boek ontdek je hoe je een extreem klantgerichte aanpak ontwikkelt en je commerciële vaardigheden en technieken aanscherpt. Mét oog voor de zakelijke doelen van jouw bedrijf. Daniëlle de Jonge geeft je volop praktische tips om meteen toe te passen en komt met aansprekende voorbeelden ter inspiratie. Zo word ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk in alle opzichten! Het model van extreme klantgerichtheid laat de cruciale factoren van commercieel succes zien. De praktische insteek van het boek helpt je om van belevenis naar betekenis te bewegen. De nieuwe standaard voor toekomstgericht zakendoen ligt direct binnen handbereik. âDaniëlle de Jonge weet niet alleen de nieuwe trend bloot te leggen, maar geeft hier ook praktische en goede voorbeelden van. Een echte aanrader wat mij betreft!â Gerrit Piksen â Expert customer insights SAMR Marktvinders âMet Extreem klantgericht legt Danielle de Jonge een krachtige verbinding tussen goed, gaaf en geld: goed doen voor de maatschappij, gave klantprestaties neerzetten en daar dankzij commerciële slagkracht ook nog geld mee verdienen.â Rob Beltman â Customer Engagement & Customer Excellence Expert bij H3ROES Trefwoorden: Klantgerichtheid commercie klanten persoonlijke aandacht maatschappelijke impact verkoop consumptie Danielle de Jonge

Specificaties

Auteur Jonge, Danielle de
ISBN/EAN 9789089656384
Druk 2