• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Extreem klantgericht

Jonge, Danielle de

9789089654137 - Extreem klantgericht

Artikelomschrijving

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact. En zoeken naar bedrijven die maatschappelijke impact creëren, in samenspel met de klant - want die heeft tegenwoordig een sterke stem in het verkoopproces. Bijvoorbeeld door ideeën uit te wisselen over milieuvraagstukken, oplossingen te bedenken voor arbeidsmarktproblematiek en bewustwording te creëren op consumptiegedrag.

Kies voor een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Doing good voor klant en maatschappij: dáár ligt je onderscheidende kracht. In dit boek ontdek je hoe je een extreem klantgerichte aanpak ontwikkelt en je commerciële vaardigheden en technieken aanscherpt. Mét oog voor de zakelijke doelen van jouw bedrijf. Daniëlle de Jonge geeft je volop praktische tips om meteen toe te passen en komt met aansprekende voorbeelden ter inspiratie. Zo word ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk in alle opzichten!

- Een praktisch boek dat je helpt om van belevenis naar betekenis te bewegen.

- Door klanten de ultieme 'wauw-ervaring' te geven en hen onderdeel te laten zijn van oplossingen die de wereld mooier maken.

- De nieuwe standaard voor succesvol zakendoen. Niks doen is geen optie!

Trefwoorden: Klantgerichtheid commercie klanten persoonlijke aandacht maatschappelijke impact verkoop consumptie Danielle de Jonge handleiding

Specificaties

Auteur Jonge, Danielle de
ISBN/EAN 9789089654137
Druk 1
€ 24,99
Verwachte bezorgdatum: 23-06
5% korting op je studieboeken?
Bij aanschaf van 2 of meer verschillende Nederlandse boeken krijg je bij ons altijd 5% korting!

Artikelomschrijving

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact. En zoeken naar bedrijven die maatschappelijke impact creëren, in samenspel met de klant - want die heeft tegenwoordig een sterke stem in het verkoopproces. Bijvoorbeeld door ideeën uit te wisselen over milieuvraagstukken, oplossingen te bedenken voor arbeidsmarktproblematiek en bewustwording te creëren op consumptiegedrag.

Kies voor een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Doing good voor klant en maatschappij: dáár ligt je onderscheidende kracht. In dit boek ontdek je hoe je een extreem klantgerichte aanpak ontwikkelt en je commerciële vaardigheden en technieken aanscherpt. Mét oog voor de zakelijke doelen van jouw bedrijf. Daniëlle de Jonge geeft je volop praktische tips om meteen toe te passen en komt met aansprekende voorbeelden ter inspiratie. Zo word ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk in alle opzichten!

- Een praktisch boek dat je helpt om van belevenis naar betekenis te bewegen.

- Door klanten de ultieme 'wauw-ervaring' te geven en hen onderdeel te laten zijn van oplossingen die de wereld mooier maken.

- De nieuwe standaard voor succesvol zakendoen. Niks doen is geen optie!

Trefwoorden: Klantgerichtheid commercie klanten persoonlijke aandacht maatschappelijke impact verkoop consumptie Danielle de Jonge handleiding

Specificaties

Auteur Jonge, Danielle de
ISBN/EAN 9789089654137
Druk 1