• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Gamification als motor van verandering

Hufen, Bart

9789089653529 - Gamification als motor van verandering
2e hands

Artikelomschrijving

Organisaties vinden het lastig om continue verbetering systematisch in te bedden in hun organisatie. Kernpunt van succesvol veranderen is medewer- kers actief en op een leuke manier te betrekken e´n in beweging te brengen. Via games kan de Learning Agility van medewerkers worden ontwikkeld om klaar te zijn voor een omgeving die voortdurend verandert. Dit boek onthult hoe organisaties games kunnen gebruiken om processen te optimaliseren en medewerkers te motiveren tot bovengemiddelde prestaties. Centraal staat het Game-Plan waarin wordt uitgelegd hoe gemeenschappe- lijke doelen mensen op het zakelijk speelveld kunnen verbinden. Dit gebeurt rondom de vier belangrijkste processen: het bedenken, maken, verkopen en verbeteren van producten. Besproken wordt hoe een organisatie met de progressie-loop de hoofdprocessen op de juiste wijze inricht en optimaliseert. Zo kunnen organisaties continue vooruitgang structureel inbedden in hun organisatie. * Met cases van serious games van (internationale) opdrachtgevers die bewezen progressie hebben opgeleverd. * Inclusief een eenvoudig op te volgen Game-Plan. * Van de´ grondlegger van gamification in Europa.

Specificaties

Auteur Hufen, Bart
ISBN/EAN 9789089653529
Druk 1
Niet meer bestelbaar

Artikelomschrijving

Organisaties vinden het lastig om continue verbetering systematisch in te bedden in hun organisatie. Kernpunt van succesvol veranderen is medewer- kers actief en op een leuke manier te betrekken e´n in beweging te brengen. Via games kan de Learning Agility van medewerkers worden ontwikkeld om klaar te zijn voor een omgeving die voortdurend verandert. Dit boek onthult hoe organisaties games kunnen gebruiken om processen te optimaliseren en medewerkers te motiveren tot bovengemiddelde prestaties. Centraal staat het Game-Plan waarin wordt uitgelegd hoe gemeenschappe- lijke doelen mensen op het zakelijk speelveld kunnen verbinden. Dit gebeurt rondom de vier belangrijkste processen: het bedenken, maken, verkopen en verbeteren van producten. Besproken wordt hoe een organisatie met de progressie-loop de hoofdprocessen op de juiste wijze inricht en optimaliseert. Zo kunnen organisaties continue vooruitgang structureel inbedden in hun organisatie. * Met cases van serious games van (internationale) opdrachtgevers die bewezen progressie hebben opgeleverd. * Inclusief een eenvoudig op te volgen Game-Plan. * Van de´ grondlegger van gamification in Europa.

Specificaties

Auteur Hufen, Bart
ISBN/EAN 9789089653529
Druk 1