Menu
Sluiten

Kiezen voor communicatie

Lam, Peter 't
ISBN/EAN 9789089538086
Druk 1
Professionele communicatie is een boeiend, breed en uitdagend vakgebied. Wie kiest voor een opleiding binnen het communicatievak of wie gaat werken 'in de communicatie', heeft een goede theoretische en praktische basis nodig. Dit boek wil die basis bieden aan de hand van een toegankelijk schema: de COMpositie. Dit schema bevat de begrippen die binnen opleiding en beroepspraktijk de kern van het communicatievak vormen: Visie, Organisatie, Publieksgroepen, Content, Connect, Context en Aanpak. Na een korte uitleg over het schema worden de kernbegrippen in opeenvolgende hoofdstukken nader uitgewerkt. Hierbij staat de professionele invulling van communicatie centraal: communicatie voor, vanuit of met organisaties. Dat is beroepsmatige communicatie die doordacht, verantwoord, aansprekend en effectief moet zijn. Een mooi vak met een creatieve, conceptuele kant waarin aantrekkelijke teksten en beelden worden gemaakt en verbindingen worden gelegd. Maar er is ook de zakelijke kant van opdrachtgevers, budgetten en planning. De inhoud van het boek is gekoppeld aan een verdiepende website, te raadplegen via www.kiezenvoorcommunicatie.nl. Op deze kennisbank zijn allerlei begrippen, modellen, theorieën en ontwikkelingen die in het boek worden genoemd, nader te bestuderen. Het boek behandelt de hoofdlijnen, de kennisbank biedt een aanvullende, rijk gevulde bron van achtergronden. Kiezen voor communicatie is niet alleen interessant voor hbo-studenten Communicatie & Media, maar ook voor de professional die zich gaat focussen op of laat bijscholen in Communicatie, PR en Voorlichting.
€ 28,95
Vandaag besteld, 23-05 bezorgd
Aantal
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd
Winkelwagen
Sluiten