Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • foundations of it service management op basis van itil v3 dutch version
Bekijk

Foundations of it service management op basis van itil v3, dutch version

Bon, J. Van
ISBN/EAN
9789087530563
Druk
1

Note: This book is available in several languages: Dutch, English, French, Spanish.

Het best verkochte handboek over ITIL

Dit boek is, met zijn voorgaande edities, al jaren het toonaangevende boek over ITIL. Het boek heeft zijn plaats verdiend bij de vele experts die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT-servicemanagement, bij ITIL-trainingen, in het MBO en HBO, enz.

Deze versie van sluit aan op ITIL V3. Het boek is net als de vorige edities bondig geschreven, maar dit neemt niet weg dat alle aspecten van ITIL V3 aan bod komen:
de levenscyclusbenadering van ITIL V3 wordt uitvoerig behandeld. En allen die bekend zijn met ITIL V2, zullen blij zijn dat in deze editie de processen apart worden behandeld. De lezer kan hierdoor gemakkelijk de processen eruit lichten die voor hem of haar belangrijk zijn, in zijn dagelijks werk of in een opleiding of training.

Hoofdindeling van dit boek:
DEEL 1: De ITIL Servicelvenscyclus
* De servicelevenscyclus: concept en overzicht
* Levenscyclusfase: Servicestrategie
* Levenscyclusfase: Service-ontwerp
* Levenscyclusfase: Servicetransitie
* Levenscyclusfase: Serviceproductie
* Levenscyclusfase: Continue serviceverbetering
DEEL 2: Functies en processen
* Inleiding functies en processen
* Functies en processen in Servicestrategie
* Functies en processen in Service-ontwerp
* Functies en processen in Servicetransitie
* Functie en processen in Serviceproductie
* Functies en processen in Continue serviceverbetering

Reacties op vorige edities van dit boek:
"....als je op zoek bent naar het beste ITIL-introductieboek op de markt, zoek dan niet verder."
"....dit boek zou door alle IT-professionals gelezen moeten worden."
"....geen enkel boek heb ik meer aanbevolen dan dit boek. Het versterkt het begrip van de core ITIL-boeken....leest gemakkelijk weg....geen poespas.... dit is zonder enige

Uitverkocht


Foundations van ITIL 2011 Editie

Bernard, Pierre Visser, Rene
ISBN/EAN
9789087538019
Druk
1

De vorige drukken van dit boek zijn al jaren de meest toonaangevende publicatie op het gebied van ITIL. Vanaf de eerste druk in 1999 is dit oorspronkelijk in het Nederlands verschenen boek in opeenvolgende versies telkens verbeterd en vervolgens in vele talen vertaald. Door de input van vele ITSM-experts van over de hele wereld heeft dit boek zijn gezaghebbende positie verworven. Aanvankelijk bij de vele ITSM-experts en daarna vooral bij iedereen die behoefte had aan een betrouwbaar en helder geschreven leerboek ten behoeve van ITIL-trainingen en bij IT-opleidingen in HBO, MBO (België: secundair en hoger onderwijs), enz.<br/><br/>De veranderingen die ITIL heeft ondergaan in de 2011-Editie zijn volledig verwerkt in deze uitgave. Lezers zullen ontdekken dat deze uitgave niet alleen alle belangrijke aspecten van ITIL 2011 editie behandelt, maar dat het vooral ook een zeer onmisbaar leerboek is voor iedereen die zich wil voorbereiden op het ITIL Foundation-examen, vanwege de duidelijke structuur en heldere schrijfwijze. Daarnaast is het boek ook geschikt als leerboek ter voorbereiding op het ITIL Intermediate examen.<br/><br/>Vanzelfsprekend wordt een heldere uitleg gegeven over de ITIL levenscyclus (life cycle):<br/>* Levenscyclus fase: Servicestrategie<br/>* Levenscyclus fase: Serviceontwerp<br/>* Levenscyclus fase: Servicetransitie<br/>* Levenscyclus fase: Serviceproductie<br/>* Levenscyclus fase: Continue Serviceverbetering<br/><br/>Nieuw ten opzichte van de vorige druk van ITIL (op basis van ITIL versie 3) zijn de processen voor strategiemanagement en klantrelatiebeheer. Ook de andere nieuwe en gewijzigde concepten van ITIL 2011 Editie komen in dit boek aan bod. Dit betekent dat lezers daardoor toegang hebben tot al die begrippen en concepten, die een spilfunctie vervullen in de dagelijkse activiteiten op het gebied van IT-servicemanagement. In een aparte bijlage worden de verschillen tussen ITILv3 en ITIL 2011 Editie toegelicht.<br/><br/>Bij dit boek is separaat (

Selecteer een type

Vandaag besteld, 27-06 bezorgd
Vandaag besteld, 27-06 bezorgd

Je digitale studiemateriaal wordt in augustus geactiveerd. Je krijgt hier vooraf een mailtje over.

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00