• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Marketing Vastgoed

Academic Store

9789082983807 - Marketing Vastgoed

Artikelomschrijving

Marketing Vastgoed
(2019/2020)

Marketing Vastgoed richt zich specifiek op de vastgoedsector. Het is bedoeld voor cursisten en studenten Vastgoed & Makelaardij waaronder in het bijzonder voor de SVMNIVO-examens.
Een makelaar staat midden in de markt en heeft zowel vragers als aanbieders van onroerende zaken als klant. Kennis van marketing, en daarmee samenhangend kennis van gedrag van particulieren en zakelijke klanten, is noodzakelijk om als makelaar goed te functioneren.
Marketing vastgoed geeft inzicht in alle facetten van marketing die van belang zijn voor de vastgoedprofessional.

Na een korte inleiding wordt het belang van strategische analyse uitgelegd. Vervolgens behandelt het boek relevante onderwerpen als consumentengedrag, doelgroepbepaling, marktonderzoek en de vier p's binnen het marketingbeleid. In deze geheel nieuwe editie is extra aandacht voor actuele thema’s door middel van verschillende cases en praktijkvoorbeelden. Ieder hoofdstuk wordt afgesloten met een samenvatting, een begrippenlijst en meerkeuzevragen (ter voorbereiding op het examen of tentamen).

Specificaties

Auteur Academic Store
ISBN/EAN 9789082983807
Druk 1
€ 45,94
Op voorraad. Verwachte bezorgdatum 25-04
5% korting op je studieboeken?
Bij aanschaf van 2 of meer verschillende Nederlandse boeken krijg je bij ons altijd 5% korting!

Artikelomschrijving

Marketing Vastgoed
(2019/2020)

Marketing Vastgoed richt zich specifiek op de vastgoedsector. Het is bedoeld voor cursisten en studenten Vastgoed & Makelaardij waaronder in het bijzonder voor de SVMNIVO-examens.
Een makelaar staat midden in de markt en heeft zowel vragers als aanbieders van onroerende zaken als klant. Kennis van marketing, en daarmee samenhangend kennis van gedrag van particulieren en zakelijke klanten, is noodzakelijk om als makelaar goed te functioneren.
Marketing vastgoed geeft inzicht in alle facetten van marketing die van belang zijn voor de vastgoedprofessional.

Na een korte inleiding wordt het belang van strategische analyse uitgelegd. Vervolgens behandelt het boek relevante onderwerpen als consumentengedrag, doelgroepbepaling, marktonderzoek en de vier p's binnen het marketingbeleid. In deze geheel nieuwe editie is extra aandacht voor actuele thema’s door middel van verschillende cases en praktijkvoorbeelden. Ieder hoofdstuk wordt afgesloten met een samenvatting, een begrippenlijst en meerkeuzevragen (ter voorbereiding op het examen of tentamen).

Specificaties

Auteur Academic Store
ISBN/EAN 9789082983807
Druk 1