• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Digital marketing strategy

Lancée, Emile

9789082126051 - Digital marketing strategy

Artikelomschrijving

De eerste internationale editie! Full color en hardcover! Met nieuwe inhoudelijke toevoegingen op de Nederlandse editie: Omni-channel strategieën, Internet of Things (IoT), e-profiling, web care en nog veel meer!Duidelijke didactische toevoegingen: leerdoelen en kernbegrippen per hoofdstuk. 13 grote cases van o.a. IKEA, Red Bull, Shazam, Amazon, HBO, LEGO, Groupon, Apple, Airbnb. (Dus 5 extra cases vergeleken met de Nederlandse editie van het boek).Opdracht het digitale marketingplan integraal door het boek.Digitale leeromgeving voor student en docent. Winnaar PIM literatuurprijs 2015; beste marketingstudieboek Beste marketingstudieboek De verkiezing van 'Digitale marketingstrategie' van Emile Lancée tot beste studieboek voor marketeers van 2015 is een primeur. Al enige jaren neemt de jury van de marketingliteratuurprijs in overweging een prijs voor het beste marketingstudieboek van het jaar uit te reiken. Dergelijke boeken zijn veelal echter ondermaats op het terrein van innovatie. Unaniem roemen de juryleden de vernieuwing die de Assistant Professor Digital Marketing aan de Vrije Universiteit van Amsterdam met zijn lijvige boek te berde brengt. Vernieuwend magnus opus "Het magnus opus van Emile is daadwerkelijk vernieuwend", verklaart juryvoorzitter Hans Molenaar. "En daarom hebben wij besloten dit jaar voor het eerst deze prijs uit te reiken. "Het boekwerk is volledig en geeft zowel de starter als de professional een brede strategische digitale marketingcontext aan de hand van de meest relevante onderwerpen. Ieder hoofdstuk opent met een centrale vraag en eindigt met een samenvatting en daaraan gerelateerde oefeningen en opdrachten." Verplichte marketingliteratuur "Een enorme hoeveelheid recent wetenschappelijk onderzoek in het digitale marketingvakgebied is verwerkt in dit boek", duidt de voorzitter van de jury. "Het uitgangspunt van dit boek wordt gevormd door een framewerk voor digitale marketing. Mar

Specificaties

Auteur Lancée, Emile
ISBN/EAN 9789082126051
Druk 1
€ 64,95
Verwachte bezorgdatum: 25-09
5% korting op je studieboeken?
Bij aanschaf van 2 of meer verschillende Nederlandse boeken krijg je bij ons altijd 5% korting!

Artikelomschrijving

De eerste internationale editie! Full color en hardcover! Met nieuwe inhoudelijke toevoegingen op de Nederlandse editie: Omni-channel strategieën, Internet of Things (IoT), e-profiling, web care en nog veel meer!Duidelijke didactische toevoegingen: leerdoelen en kernbegrippen per hoofdstuk. 13 grote cases van o.a. IKEA, Red Bull, Shazam, Amazon, HBO, LEGO, Groupon, Apple, Airbnb. (Dus 5 extra cases vergeleken met de Nederlandse editie van het boek).Opdracht het digitale marketingplan integraal door het boek.Digitale leeromgeving voor student en docent. Winnaar PIM literatuurprijs 2015; beste marketingstudieboek Beste marketingstudieboek De verkiezing van 'Digitale marketingstrategie' van Emile Lancée tot beste studieboek voor marketeers van 2015 is een primeur. Al enige jaren neemt de jury van de marketingliteratuurprijs in overweging een prijs voor het beste marketingstudieboek van het jaar uit te reiken. Dergelijke boeken zijn veelal echter ondermaats op het terrein van innovatie. Unaniem roemen de juryleden de vernieuwing die de Assistant Professor Digital Marketing aan de Vrije Universiteit van Amsterdam met zijn lijvige boek te berde brengt. Vernieuwend magnus opus "Het magnus opus van Emile is daadwerkelijk vernieuwend", verklaart juryvoorzitter Hans Molenaar. "En daarom hebben wij besloten dit jaar voor het eerst deze prijs uit te reiken. "Het boekwerk is volledig en geeft zowel de starter als de professional een brede strategische digitale marketingcontext aan de hand van de meest relevante onderwerpen. Ieder hoofdstuk opent met een centrale vraag en eindigt met een samenvatting en daaraan gerelateerde oefeningen en opdrachten." Verplichte marketingliteratuur "Een enorme hoeveelheid recent wetenschappelijk onderzoek in het digitale marketingvakgebied is verwerkt in dit boek", duidt de voorzitter van de jury. "Het uitgangspunt van dit boek wordt gevormd door een framewerk voor digitale marketing. Mar

Specificaties

Auteur Lancée, Emile
ISBN/EAN 9789082126051
Druk 1