Menu
Sluiten

Prikkel de koopknop

Frijters, C.
ISBN/EAN 9789081951104
Druk 1
Internet of niet: de winkel zal altijd blijven bestaan. Maar de spelregels veranderen wel in razend tempo. De consument heeft hoge eisen en weinig tijd. winkel moet vooral relevant zijn en een feestje worden. Aan de retailer de taak om dat te bieden en de slingers op te hangen. Consumenten blijken zeer goed te prikkelen zelfs een zogeheten koopknop te bezitten. Verleiden, verkopen en verbinden, daar gaat Prikkel de Koopknop over. Zodat je omzet en winst kunt blijven omarmen. Ook in deze concurrerende markt. Alles komt aan bod: van klant en concept, tot retailstyling en retalmerchandise. Met veel inspirerende voorbeelden en nieuwe tactieken om de consument te prikkelen, door de juiste inzet van retailtechnologie, instore communicatie, licht, kleur, geluid en geur. Een praktisch boek waarin actuele cases, theorie en de visie van de experts elkaar afwisselen. Aan het woord komen Philips, Wincor Nixdorf, PPG Sigma Coatings, Trendslator, Sizzer, Annindrya, Materia, Stivo Retail Trainingen, Branddoctors, MoodMedia en GfK. Prikkel de Koopknop is een must read voor iedereen met een passie voor retail.
Opvolger beschikbaar!
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd

Prikkel de koopknop

Frijters, Carin
ISBN/EAN
9789081951135

Druk
3

Dagelijks lees je berichten over de veranderende retailwereld die beleving moet bieden. Retailen gaat tegenwoordig over zoveel meer dan over producten. En toch maken de meeste retailers zich nog steeds alleen maar druk over hun handel. In plaats van over een alomvattende aanpak om de klant een naadloze ervaring te bieden tijdens zijn klantreis. Prikkel de Koopknop ? dat alweer zijn derde druk beleeft ? helpt retailers het heft in eigen hand te nemen in een tijd waar de ontwikkelingen in retail razendsnel gaan en kopen op internet nóg normaler is dan een paar jaar geleden. Aan jou als de retailer de taak om consumenten te prikkelen en hun koopknop te raken. Verleiden, verkopen en verbinden, daar gaat 'Prikkel de Koopknop' over. Zodat je omzet kunt blijven genereren. In deze geactualiseerde druk met nieuwe formules, zoals HKMX en J?TTU, komt echt alles aan bod: van klant en concept tot ontwerp, winkelindeling, retailmerchandise én een uitgebreide technologie-update. Met veel inspirerende voorbeelden en nieuwe tactieken om van 'een space een place' te maken en de consument te prikkelen door de juiste inzet van retailtechnologie, instore communicatie, licht, kleur, geluid en geur. Theorie en praktijk, handige tips en meer complexe strategieën vullen elkaar aan. Kortom, een praktisch boek waarin actuele cases en ontwikkelingen, theorie en de visie van experts elkaar afwisselen. Om ook van jouw space een place te kunnen maken. Aan het woord komen onder anderen Philips Lighting, Kega, MOOD:, Materia, Diebold Nixdorf, Breque Consultancy, Branddoctors, Apha One, Trendslator, Sizzer, Annindriya, GfK en Creatieve Kwesties. 'Prikkel de Koopknop' is volgens lezers een must read voor iedereen met een passie voor retail. Met een voorwoord door Rupert Parker Brady.
€ 42,50
Vandaag besteld, 01-06 bezorgd
Aantal
Winkelwagen
Sluiten