Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • prikkel de koopknop
Bekijk

Prikkel de koopknop

Frijters, C.
ISBN/EAN
9789081951104
Druk
1

Internet of niet: de winkel zal altijd blijven bestaan. Maar de spelregels veranderen wel in razend tempo. De consument heeft hoge eisen en weinig tijd. winkel moet vooral relevant zijn en een feestje worden. Aan de retailer de taak om dat te bieden en de slingers op te hangen. Consumenten blijken zeer goed te prikkelen zelfs een zogeheten koopknop te bezitten. Verleiden, verkopen en verbinden, daar gaat Prikkel de Koopknop over. Zodat je omzet en winst kunt blijven omarmen. Ook in deze concurrerende markt. Alles komt aan bod: van klant en concept, tot retailstyling en retalmerchandise. Met veel inspirerende voorbeelden en nieuwe tactieken om de consument te prikkelen, door de juiste inzet van retailtechnologie, instore communicatie, licht, kleur, geluid en geur. Een praktisch boek waarin actuele cases, theorie en de visie van de experts elkaar afwisselen. Aan het woord komen Philips, Wincor Nixdorf, PPG Sigma Coatings, Trendslator, Sizzer, Annindrya, Materia, Stivo Retail Trainingen, Branddoctors, MoodMedia en GfK. Prikkel de Koopknop is een must read voor iedereen met een passie voor retail.

Uitverkocht


Prikkel de koopknop

Frijters, C.
ISBN/EAN
9789081951111
Druk
2

In het boek 'Prikkel de Koopknop' neemt auteur Carin Frijters de uitdagingen waar de retailsector voor staat onder de loep. Op praktische wijze laat ze ons zelf op zoek gaan naar 'de kansen voor het fysieke winkelspel in 2020'. Een praktisch maar vooral positief boek dat ons laat zien dat er nog volop kansen zijn. Opmerkelijke vormgeving Wie dit boek voor het eerst in handen heeft, merkt direct de bijzondere vormgeving op. De voor- en achterzijde van de kaft lopen boven het boek uit in de vorm van een handtas. De knipoog die het geheel in de sfeer van het fysieke winkelen brengt. Uiteindelijk werd deze verrassende presentatie in mijn beleving toch een lichte teleurstelling. Het boek zal voor velen een echt 'doe-boek' zijn dat je vaak pakt om vanuit zijn functie als 'naslagwerk' dingen in op te zoeken. De kwetsbare bovenzijde was om die reden al gauw gehavend door de vele ombuigingen. Toegankelijk hoogstandje Echter, zo kritisch als ik ben over de kaft, zo lyrisch ben ik over de rest van het boek. Zowel inhoudelijk als over het werk van de redactie en vormgevers. Zelden kom je een managementboek tegen wat zo dicht tegen de praktijk aanvlijt als dit meesterwerk van Carin Frijters. Alle onderdelen van het fysieke winkelspel komen ruimschoots aan bod. De heldere inleiding en de afzonderlijke pagina 'afbakening en leestips' geven precies genoeg sturing aan de inhoud en maken het boek voor retailers van alle niveaus zeer toegankelijk. Juiste mix van dimensies Het verleden, heden en de toekomst worden in de juiste verhouding tegen elkaar afgezet begeleid door pakkende oneliners en inhoudelijk sterke cases van retail- en marketingfenomenen uit binnen- en buitenland. Daarnaast maakt de lezer kennis met alle facetten van het winkelspel, zoals men die verwachten mag anno 2020. Het woord 'winkelspel' moet wel zeer bewust zijn gekozen. Al lezende bedacht ik me, onervaren in de retailbranche als ik ben, dat alles wat met consumentenmarketing te maken heeft inderdaad een groot

Nieuw

€42,50
Vandaag besteld, 25-07 bezorgd

Je digitale studiemateriaal wordt in augustus geactiveerd. Je krijgt hier vooraf een mailtje over.

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00