Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • zorg met liefde en lef
Bekijk

Zorg met liefde en lef

Alsem, Karel Jan Klein Koerkamp, Robbert
ISBN/EAN
9789081928809
Druk
1

Dit boek laat zien hoe zorgorganisaties aan marketing kunnen doen. Merkbouw en echte klantgerichtheid zijn de belangrijkste issues. Elk hoofdstuk is een stap in het marketingproces. Elke stap wordt geillustreerd met een best practice uit de zorg. Het boek is gebaseerd op het standaardwerk Strategische Marketingplanning van Alsem, dat al jaren op hogescholen en in de praktijk veelvuldig wordt gebruikt. Het rijk geillustreerde boek is sterk verkort en volledig aangepast aan de zorg. Vrijwel alle delen zijn al toegepast en getest in de Masterclasses Zorgmarketing die Alsem organiseert.

Uitverkocht


Zorg met liefde en lef

Alsem, Karel Jan
ISBN/EAN
9789052940366
Druk
1

Dit boek gaat in op welke wijze zorgorganisaties gestructureerd kunnen werken aan hun marktgerichtheid. De auteurs geven stapsgewijs aan hoe een concreet marketingplan kan worden opgesteld inclusief het maken van strategische keuzes. Daarnaast is er aandacht voor marktonderzoek, merkstructuren en de implementatie in de zorgorganisatie. <br/>Deze tweede druk is sterk vernieuwd en herzien. Het boek is bijna verdubbeld qua aantal pagina's, bevat meer praktische toepasbare marketingmodellen, neemt de nieuwste ontwikkelingen in de zorg mee en is - nog meer dan de eerste druk - volop voorzien van praktijkvoorbeelden. Nieuw zijn ook de praktische tips voor de implementatie van marketing die zorgmarketeers geven aan de lezer.<br/><br/>"Alsem en Klein Koerkamp geven in hun boek blijk van betrokkenheid en bevlogenheid, leggen uit en lichten toe, maar blijven tegelijk hands-on en enorm praktijkgericht. Een standaardwerk voor moderne zorgmarketeers."<br/>Martin Huisman, Directeur Nederlands Instituut voor Marketing NIMA<br/><br/>"Bij mijn weten is dit het enige boek dat een compleet overzicht van relevante marketinginstrumenten rechtstreeks toepast op de zorgpraktijk". <br/>Frans Bierens, Manager Strategische Marketing en Communicatie, Isala<br/><br/>"Dit boek is niet alleen een inspirerende benadering, maar ook een uitdagende handreiking voor het toepassen van marketing in de zorg."<br/>Eelco Damen, Voorzitter Raad van Bestuur, Cordaan<br/><br/>"Feitelijk komen alle aspecten in het boek voorbij over marketing, zorgkwaliteit en klantgerichtheid. Het boek is een echte aanrader!"<br/>Erik Schensema, Docent Marketing en Zorglogistiek, Fontys Hogeschool<br/><br/>

Nieuw

€37,50
Vandaag besteld, 05-08 bezorgd

Je digitale studiemateriaal wordt in augustus geactiveerd. Je krijgt hier vooraf een mailtje over.

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00