Menu
Sluiten

Marketingfacts jaarboek 2013/2014

Derksen. Marco Oosterveer. Danny Willigenburg. Marloes van Jacobsen. Anne
ISBN/EAN 9789078972228
Druk 1
Sinds 2006 publiceert Marketingfacts (hét online platform voor interactieve marketing) jaarlijks het Marketingfacts Jaarboek. Het Jaarboek biedt ieder jaar een samenvatting van de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing. Het is een onmisbare uitgave voor iedereen die zich begeeft (of wil begeven) op het vlak van online marketing. Wat in het eerste jaar begon als een dunne, handige gids over het veranderende online medialandschap, is uitgegroeid tot een meer dan 300 pagina's tellend boek waarin alle facetten van online marketing worden behandeld. In de editie 2013/2014 komen de volgende onderwerpen aan bod: E-business, Online advertising, Affiliatemarketing, E-mailmarketing, Zoekmachinemarketing, Online pr & Branding, Social-mediamarketing, Mobile marketing, Online video, E-commerce, Usability & design, Customer Service en Webanalytics.
€ 26,61
Vandaag besteld, 30-05 bezorgd
Aantal
Opvolger beschikbaar!
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd

Marketingfacts Jaarboek 2017-2018

Manen, Thomas van
ISBN/EAN
9789078972044

Druk
1

In 11 hoofdstukken en 5 hot topics verkennen we alle voor jou actuele online marketing onderwerpen anno 2017. Dit jaar besteden we extra aandacht aan de moderne marketingorganisatie en de inzet van analytics. Natuurlijk behandelen we ook alle relevante kanalen en trends. Met het Marketingfacts Jaarboek ben je in een keer bij als het gaat om alle relevante statistieken en cijfers, inspirerende voorbeelden en best practices. Met de input van 30 prominente experts, is het Jaarboek een niet te missen naslagwerk voor marketingprofessionals en -studenten
€ 31,94
Vandaag besteld, 30-05 bezorgd
Aantal
Winkelwagen
Sluiten