• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Marketingfacts jaarboek 2013/2014

Derksen. Marco Oosterveer. Danny Willigenburg. Marloes van Jacobsen. Anne

9789078972228 - Marketingfacts jaarboek 2013/2014

Artikelomschrijving

Sinds 2006 publiceert Marketingfacts (hét online platform voor interactieve marketing) jaarlijks het Marketingfacts Jaarboek. Het Jaarboek biedt ieder jaar een samenvatting van de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing. Het is een onmisbare uitgave voor iedereen die zich begeeft (of wil begeven) op het vlak van online marketing. Wat in het eerste jaar begon als een dunne, handige gids over het veranderende online medialandschap, is uitgegroeid tot een meer dan 300 pagina's tellend boek waarin alle facetten van online marketing worden behandeld. In de editie 2013/2014 komen de volgende onderwerpen aan bod: E-business, Online advertising, Affiliatemarketing, E-mailmarketing, Zoekmachinemarketing, Online pr & Branding, Social-mediamarketing, Mobile marketing, Online video, E-commerce, Usability & design, Customer Service en Webanalytics.

Specificaties

Auteur Derksen. Marco Oosterveer. Danny Willigenburg. Marloes van Jacobsen. Anne
ISBN/EAN 9789078972228
Druk 1
€ 26,61
Verwachte bezorgdatum: 26-01
5% korting op je studieboeken?
Bij aanschaf van 2 of meer verschillende Nederlandse boeken krijg je bij ons altijd 5% korting!
Nieuwe editie
€ 29,95
Verwachte bezorgdatum: 19-01

Artikelomschrijving

Sinds 2006 publiceert Marketingfacts (hét online platform voor interactieve marketing) jaarlijks het Marketingfacts Jaarboek. Het Jaarboek biedt ieder jaar een samenvatting van de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing. Het is een onmisbare uitgave voor iedereen die zich begeeft (of wil begeven) op het vlak van online marketing. Wat in het eerste jaar begon als een dunne, handige gids over het veranderende online medialandschap, is uitgegroeid tot een meer dan 300 pagina's tellend boek waarin alle facetten van online marketing worden behandeld. In de editie 2013/2014 komen de volgende onderwerpen aan bod: E-business, Online advertising, Affiliatemarketing, E-mailmarketing, Zoekmachinemarketing, Online pr & Branding, Social-mediamarketing, Mobile marketing, Online video, E-commerce, Usability & design, Customer Service en Webanalytics.

Specificaties

Auteur Derksen. Marco Oosterveer. Danny Willigenburg. Marloes van Jacobsen. Anne
ISBN/EAN 9789078972228
Druk 1