Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • guerrilla marketing
Bekijk

Guerrilla marketing

Hospes, C.
ISBN/EAN
9789077881378
Druk
2

`Het wordt wel het wildplakken van de hedendaagse reclame genoemd: guerillamarketing. De verkoop omhoog stuwen door rare dingen op straat achter te laten. Een hondendrol, bijvoorbeeld. Volgens deskundoloog Cor Hospes is guerillamarketing in Nederland nog niet écht doorgebroken. Toch ziet hij ook in ons land een mooie toekomst voor het fenomeen. Mocht u zin hebben om daar alvast de vruchten van te plukken?¿

Uitverkocht


De guerrillamarketingrevolutie van noodgreep naar noodzaak

Hospes, c.
ISBN/EAN
9789461260260
Druk
1

Guerrillamarketing was jarenlang een speeltje in de marge van de marketingwereld. Leuk voor ondernemers met een beperkt reclamebudget maar met creatieve ideeën. Die tijd is definitief voorbij: guerrillamarketing ís de nieuwe marketing. <br/><br/>Traditionele reclame laat consumenten koud. Als reclamemaker, marketeer of ondernemer heb je dan ook geen keuze: alleen met verrassende, onorthodoxe acties kun je je publiek nog bereiken en ervoor zorgen dat mensen over jou of je product gaan praten. <br/><br/>Lees ook het gratis e-book over straatguerrilla, download het via www.haystack.nl/guerrilla.<br/><br/>In dit dikke boek vol cases, foto's en tips heeft guerrillamarketinggoeroe Cor Hospes de spelregels van moderne guerrillamarketing verpakt. Hospes wordt gezien als de Nederlandse autoriteit op het gebied van guerrillamarketing.<br/>

Nieuw

€29,95
Vandaag besteld, 26-09 bezorgd

Je digitale studiemateriaal wordt in augustus geactiveerd. Je krijgt hier vooraf een mailtje over.

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00