Menu
Sluiten

Guerrilla marketing

Hospes, C.
ISBN/EAN 9789077881378
Druk 2
`Het wordt wel het wildplakken van de hedendaagse reclame genoemd: guerillamarketing. De verkoop omhoog stuwen door rare dingen op straat achter te laten. Een hondendrol, bijvoorbeeld. Volgens deskundoloog Cor Hospes is guerillamarketing in Nederland nog niet écht doorgebroken. Toch ziet hij ook in ons land een mooie toekomst voor het fenomeen. Mocht u zin hebben om daar alvast de vruchten van te plukken?
Opvolger beschikbaar!
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd

De guerrillamarketingrevolutie van noodgreep naar noodzaak

Hospes, c.
ISBN/EAN
9789461260260

Druk
1

Guerrillamarketing was jarenlang een speeltje in de marge van de marketingwereld. Leuk voor ondernemers met een beperkt reclamebudget maar met creatieve ideeën. Die tijd is definitief voorbij: guerrillamarketing ís de nieuwe marketing. Traditionele reclame laat consumenten koud. Als reclamemaker, marketeer of ondernemer heb je dan ook geen keuze: alleen met verrassende, onorthodoxe acties kun je je publiek nog bereiken en ervoor zorgen dat mensen over jou of je product gaan praten. Lees ook het gratis e-book over straatguerrilla, download het via www.haystack.nl/guerrilla. In dit dikke boek vol cases, foto's en tips heeft guerrillamarketinggoeroe Cor Hospes de spelregels van moderne guerrillamarketing verpakt. Hospes wordt gezien als de Nederlandse autoriteit op het gebied van guerrillamarketing.
Uitverkocht
Winkelwagen
Sluiten