• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Thinking big praktijkboek strategische marketing kunst en cultuur

Cashman, S.

9789075458374 - Thinking big praktijkboek strategische marketing kunst en cultuur

Artikelomschrijving

Thinking Big is een bewerking van het oorspronkelijke Engelse boek van auteur Stephen Cashman. Het boek staat boordevol met inspirerende Nederlandse en Vlaamse cases afkomstig uit de podiumkunsten, van gezelschappen en festivals, uit de museumwereld, of specifiek gerelateerd aan culturele diversiteit en/of jongeren. Het biedt talloze praktische handvatten, zodat je direct strategisch leert te denken. Thinking Big is een echt praktijkboek, waar je meteen mee aan de slag kunt! Geen breed uitgemeten theorie, geen palet van verschillende methoden, maar een echt doeboek. Geschikt voor zowel de 'doorgewinterde marketeer' als de 'beginnende strateeg'. De eerste zal het raadplegen als naslagwerk om zijn kennis op te vijzelen en te leren van de cases uit de praktijk van kunst en cultuur in het boek. De laatste zal het echt gebruiken als praktijkboek, om stap voor stap te komen tot een goed en gedegen plan voor zijn organisatie.

Specificaties

Auteur Cashman, S.
ISBN/EAN 9789075458374
Druk 1
Helaas...
Uitverkocht

Artikelomschrijving

Thinking Big is een bewerking van het oorspronkelijke Engelse boek van auteur Stephen Cashman. Het boek staat boordevol met inspirerende Nederlandse en Vlaamse cases afkomstig uit de podiumkunsten, van gezelschappen en festivals, uit de museumwereld, of specifiek gerelateerd aan culturele diversiteit en/of jongeren. Het biedt talloze praktische handvatten, zodat je direct strategisch leert te denken. Thinking Big is een echt praktijkboek, waar je meteen mee aan de slag kunt! Geen breed uitgemeten theorie, geen palet van verschillende methoden, maar een echt doeboek. Geschikt voor zowel de 'doorgewinterde marketeer' als de 'beginnende strateeg'. De eerste zal het raadplegen als naslagwerk om zijn kennis op te vijzelen en te leren van de cases uit de praktijk van kunst en cultuur in het boek. De laatste zal het echt gebruiken als praktijkboek, om stap voor stap te komen tot een goed en gedegen plan voor zijn organisatie.

Specificaties

Auteur Cashman, S.
ISBN/EAN 9789075458374
Druk 1