Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • marketing voor de horeca deel 2
Bekijk

Marketing voor de horeca deel 2

Bex, E.
ISBN/EAN
9789074625456
Druk
1


De methode Marketing voor de horeca bestaat uit twee delen. In deel 2 wordt de nadruk gelegd op het marktgericht ondernemen. Uitgangspunt is het marketingbeleid van een horecaonderneming en het maken van een bedrijfsplan. De toepassingsmogelijkheden van de marketinginstrumenten vormen de basis van het bedrijfsplan en komen daarom uitgebreid aan de orde.

Selecteer een type

Vandaag besteld, 26-12 bezorgd
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 10-12 bezorgd

Marketing & sales in een horecabedrijf deel 2

Kooten, E. van
ISBN/EAN
9789074625586
Druk
2

Van dit artikel (9789074625586 / Marketing & sales in een horecabedrijf deel 2) is nog geen omschrijving beschikbaar

Nieuw

€36,26
€34,45
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 10-12 bezorgd

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00