Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • hoofdstukken communicatie en mediarecht
Bekijk

Hoofdstukken communicatie- en mediarecht

Grosheide, F.W.
ISBN/EAN
9789069165271
Druk
2

In de informatiemaatschappij neemt openbare communicatie door middel van massamedia een centrale plaats in. De wet- en regelgeving die daarop betrekking heeft, pleegt te worden aangeduid als communicatie- en mediarecht.

Dit boek behandelt het communicatie- en mediarecht vanuit twee invalshoeken. Deel A is gewijd aan de communicatievormen en de communicatiemiddelen. Daarbij is de aandacht speciaal gericht op de institutionele kant van de pers, omroep, telecommunicatie en het internet.
Deel B is gewijd aan de communicatie-inhoud, waarbij het onderwerp thematisch wordt behandeld. Gekozen is voor de representatief geachte onderwerpen toegang tot informatie-inhoud, commerciële uitingen en onrechtmatige uitingen.

Dit boek is geschreven door (oud)medewerkers van het Molengraaff Instituut voor Privaatrecht/Centrum voor Intellectueel Eigendomsrecht (CIER).

Nieuw

€39,50
Vandaag besteld, 24-08 bezorgd

Je digitale studiemateriaal wordt in augustus geactiveerd. Je krijgt hier vooraf een mailtje over.

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00