Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • copy concept prikkels voor reclamemakers
Bekijk

Copy & concept prikkels voor reclamemakers

Thobokholt, B.
ISBN/EAN
9789063692544
Druk
1


Deze derde en geheel vernieuwde editie bevat vele nieuwe cases, verbeteringen en aanvullingen. Copy & Concept werd al als een must have door de reclame vakpers aangeprezen. Deze nieuwe editie maakt dit Nederlandse handboek voor conceptontwikkeling en copywriting totaal onontkoombaar voor iedereen die werkt in reclame en communicatie. Probeer het maar eens. Een campagne maken die doelgroepgericht is, onderscheidend, zo simpel dat iedereen achteraf zegt dat hij het ook had kunnen verzinnen (maar dat is niet gebeurd).

Dit handboek helpt de lezer en inspireert hem om zulke campagnes te maken. Tegelijkertijd is het een studieboek, waarin studenten en junioren stap voor stap ervaren hoe creatieve en effectieve companyconcepten ontwikkeld worden, en hoe die concepten worden door vertaald in messcherpe copy. Het boek volgt het creatieve proces zoals dat in de beroepspraktijk verloopt: van conceptontwikkeling tot copywriting. Dankzij de actuele cases (ter beschikking gesteld door de meest vooraanstaande reclame- en communicatiebureaus van Nederland) vullen theorie en praktijk elkaar uitstekend aan.

Uitverkocht


Copy en concept

Thobokholt, Bert
ISBN/EAN
9789001838720
Druk
5

Copy &amp; concept<br/>Copy &amp; concept begint waar de meest gebruikte handboeken over marketingcommunicatie en strategie ophouden. Copy &amp; concept laat je zien dat je marketingcommunicatie doelen sneller bereikt met een goed concept en een professionele tekst. Deze uitgave vertelt je alles over het creatieve proces waarmee jij later als professional in de (marketing)communicatie rechtstreeks te maken krijgt. Met de unieke code bij het boek krijg je toegang tot de ondersteunende website. Daar vind je onder andere praktijkgerichte casussen, opdrachten, links en actualiteiten.<br/>Copy &amp; concept laat je zien wat het creatieve proces concreet inhoudt. Van briefing en strategie tot conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Een aanwinst voor het vakgebied en voor jouw toekomst. Prikkelend en eigentijds, met actuele voorbeelden en cases van topbureaus uit Nederland en Duitsland. Compleet met een ondersteunende website met een schat aan handige online tools.<br/>Copy &amp; concept is schitterend en onderscheidend vormgegeven, met in de herziene editie volop aandacht voor de nieuwste ontwikkelingen waaronder social media, storytelling en andere online tips, trends en trucs.<br/>Waarom kiezen voor Copy &amp; concept:<br/>- het enige boek dat het complete creatieve proces bespreekt;<br/>- perfect evenwicht tussen theorie en praktijk.<br/>- compleet met online ondersteuning en cases van topbureaus.<br/>

Nieuw

€46,50
€44,18
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 10-12 bezorgd

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00