• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Handboek e-business met internet en innovatie naar een nieuwe strategie

Raessens, b.

9789059318106 - Handboek e-business met internet en innovatie naar een nieuwe strategie

Artikelomschrijving

E-business is gericht op het verbeteren van de concurrentiepositie van een bedrijf. De opkomst van ICT dwingt organisaties zich aan te passen. Voor organisaties is het nog belangrijker om zich te onderscheiden van de concurrent, bijvoorbeeld om de overgang te maken van analoog naar digitaal, van tastbaar naar virtueel, van 1.0 (zenden) via 2.0 (delen) naar 3.0 (het interpreteren van data). De behoeften van de klant staan dan centraal. Boudewijn Raessens neemt u mee in de toekomst van internet, die zich laat samenvatten in een paar kernwoorden: personal, social, local en mobile. Het boek biedt de (toekomstige) ondernemer en manager handvatten om ontwikkelingen sneller te signaleren en er beter op te kunnen reageren. De talrijke praktische cases helpen bij het bepalen van de juiste strategie. Ook het samenstellen van een 'digitale agenda' voor een organisatie komt uitgebreid aan bod. 'Klantprocessen, distributie en businessmodellen worden vervolgens uitgebreid behandeld. Hierbij worden geen kant-en-klare oplossingen gegeven, maar wordt de lezer uitgedaagd zelf na te denken over de te voeren strategie. Door middel van cases krijgt de lezer wel enkele handreikingen aangeboden om dit denkproces goed te laten verlopen. Het is verbazingwekkend hoeveel informatie er in dit werk van tweehonderd pagina's is gestopt. In tegenstelling tot andere boeken, is de inhoud niet alleen een overzicht van huidige internet-tools en technieken, maar worden deze geplaatst in een inhoudelijk kader van business en ICT.' www.managementboek.nl over E-business your business (derde druk) Dr. Boudewijn Raessens observeert en interpreteert ontwikkelingen op het gebied van 'connectiviteit', innovatie, technologie, (e-)business en marketing. Hij bezit de vaardigheid om te schakelen tussen relevante praktische details en strategie. Andere publicaties van hem zijn Ondernemen in een veranderende wereld en Toekomstonderzoek, van Trends naar innovatie.

Specificaties

Auteur Raessens, b.
ISBN/EAN 9789059318106
Druk 5
Helaas...
Uitverkocht
Nieuwe editie
€ 37,50
Verwachte bezorgdatum: 22-10

Artikelomschrijving

E-business is gericht op het verbeteren van de concurrentiepositie van een bedrijf. De opkomst van ICT dwingt organisaties zich aan te passen. Voor organisaties is het nog belangrijker om zich te onderscheiden van de concurrent, bijvoorbeeld om de overgang te maken van analoog naar digitaal, van tastbaar naar virtueel, van 1.0 (zenden) via 2.0 (delen) naar 3.0 (het interpreteren van data). De behoeften van de klant staan dan centraal. Boudewijn Raessens neemt u mee in de toekomst van internet, die zich laat samenvatten in een paar kernwoorden: personal, social, local en mobile. Het boek biedt de (toekomstige) ondernemer en manager handvatten om ontwikkelingen sneller te signaleren en er beter op te kunnen reageren. De talrijke praktische cases helpen bij het bepalen van de juiste strategie. Ook het samenstellen van een 'digitale agenda' voor een organisatie komt uitgebreid aan bod. 'Klantprocessen, distributie en businessmodellen worden vervolgens uitgebreid behandeld. Hierbij worden geen kant-en-klare oplossingen gegeven, maar wordt de lezer uitgedaagd zelf na te denken over de te voeren strategie. Door middel van cases krijgt de lezer wel enkele handreikingen aangeboden om dit denkproces goed te laten verlopen. Het is verbazingwekkend hoeveel informatie er in dit werk van tweehonderd pagina's is gestopt. In tegenstelling tot andere boeken, is de inhoud niet alleen een overzicht van huidige internet-tools en technieken, maar worden deze geplaatst in een inhoudelijk kader van business en ICT.' www.managementboek.nl over E-business your business (derde druk) Dr. Boudewijn Raessens observeert en interpreteert ontwikkelingen op het gebied van 'connectiviteit', innovatie, technologie, (e-)business en marketing. Hij bezit de vaardigheid om te schakelen tussen relevante praktische details en strategie. Andere publicaties van hem zijn Ondernemen in een veranderende wereld en Toekomstonderzoek, van Trends naar innovatie.

Specificaties

Auteur Raessens, b.
ISBN/EAN 9789059318106
Druk 5