Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • positioneren
Bekijk

Positioneren

Grinten, j van der , riezenbos, r.
ISBN/EAN
9789059317239
Druk
2

Positioneren is hot. Dit geldt niet alleen voor fabrikanten van consumentengoederen, maar ook voor bedrijven, instellingen, overheden en zelfs personen. Tot op heden verschenen er een paar Engelstalige boeken over positioneren, maar er was nog geen Nederlandstalig boek. Aan Positioneren: Stappenplan voor een scherpe positionering liggen twee principiële keuzen ten grondslag: ten eerste is dit boek geschreven vanuit het perspectief van de manager, het is daarom uitgewerkt als een praktisch stappenplan. Ten tweede wordt in dit boek een lans gebroken om bij positioneren meer van binnen naar buiten te werken: inside out in plaats van outside in, en te starten met een analyse van de organisatie-identiteit. Daardoor kan een externe positionering beter worden waargemaakt en is een intern draagvlak verzekerd. Dit boek is bedoeld voor (toekomstige) managers, marketeers en communicatieprofessionals die verantwoordelijk zijn voor het commercieel succes en de reputatie van een merk. De inhoud is praktisch van opzet, voorzien van aansprekende voorbeelden en stelt de lezer in staat zelfstandig een positioneringstraject uit te voeren.

Uitverkocht


Positioneren: Stappenplan voor een scherpe positionering

Riezebos, Rik Grinten, Jaap van der
ISBN/EAN
9789462364899
Druk
3

Van dit artikel (9789462364899 / Positioneren: Stappenplan voor een scherpe positionering) is nog geen omschrijving beschikbaar

Selecteer een type

Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 28-06 bezorgd
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 28-06 bezorgd

Je digitale studiemateriaal wordt in augustus geactiveerd. Je krijgt hier vooraf een mailtje over.

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00