}
Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • brand id
Bekijk

Brand-id

Michels, W., Huyskens, I.
ISBN/EAN
9789058713971
Druk
1

Inspiratieboek voor creatief denken Albert Einstein zei ooit: `Logica brengt je van A naar B, creativiteit brengt je overal!. Sterker nog; creativiteit is voor organisaties tegenwoordig niet eens meer een keuze, maar puur lijfsbehoud. Anders zullen innovatieve bedrijven die wél aandacht besteden aan creatief denken, hun plaats innemen. Toch is het zo dat veel organisaties nog steeds heel weinig tijd aan creativiteit besteden, en daardoor grote kansen missen. Want waarom is het zo belangrijk om creativiteit in je organisatie in te zetten? Hoe benut je de kracht van het kansdenken? Hoe manage je creativiteit? Dit boek bespreekt al deze vragen. En vertelt u ook hoe u met creatief denken begint. De auteurs nemen u bovendien mee naar de world of brands. Brand-id Inspiratieboek voor creatief denken staat verder vol met inspirerende opdrachten én het vertelt hoe je een creatieve sessie inricht. Brand-id is het complete boek over creativiteit en branding. Echt een must voor elk modern, creatief en competitief bedrijf dat het beste uit zichzelf en haar mensen wil halen! Dit boek is niet voor mensen die: Alles in hokjes willen stoppen Het kind in zichzelf met het badwater wegspoelen Gelukkig worden door te willen zijn als ieder ander Zich maandag al verheugen op de koopzondag Een avonturenreis kopen bij een reisbureau Weten dat er een verschil is tussen droom en daad Al 10 jaar dezelfde baan hebben die ze eigenlijk al 9 jaar niet meer leuk vinden Denken dat alles wat op het journaal komt waar is Al hun geld opzij zetten voor mogelijke tegenslagen in de toekomst Rennen om nergens te komen Continu plannen maken maar nooit in actie komen Het bestek in de afwasmachine strikt gescheiden houden Denken dat je met je ogen dicht niets ziet Iedere zondag bij hun schoonouders op visite gaan Antwoorden met `ja, maar' Geloven dat je verse jus uit een pak kunt kopen Bang zijn voor beren op de weg Denken dat fantasieën geen werkelijkheid zijn Proberen de werkelij

Uitverkocht


Brand-id

Michels, W.
ISBN/EAN
9789058714480
Druk
3

Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zo¿n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dát is de uitdaging die in 'Brand-id' centraal staat ... Daarvoor moet je openstaan voor nieuwe ideeën, het vanzelfsprekende ter discussie stellen en inspiratie uit je omgeving halen ¿ Maar hoe doe je dat nu in de praktijk? Hoe kom je los van die vastgeroeste denkpatronen? Hoe bouw je dat inspirerende merk en creëer je echte merkbeleving? De antwoorden op deze vragen vind je in 'Brand-id'. Een prachtig inspiratieboek voor creatief denken én een praktijkboek voor merkdenken, waarin de auteurs je daadwerkelijk aan het werk zetten. Stap voor stap doorloop je de fasen van het creatieve proces. Het boek staat vol creatieve technieken om een merk verder te ontwikkelen. Het resultaat is een Creatief merkdocument®: een handvat voor een razendsnelle en verrassende merkverkenning. Deze aanpak maakt 'Brand-id' tot een uniek boek. Het linkt creatief denken aan branding en is daarmee een eyeopener voor managers, marketeers, creatieven, docenten en studenten. Kortom: 'Brand-id' is een must voor iedereen die op een professionele manier aan de slag wil met creativiteit.

Selecteer een type

Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 02-05 bezorgd
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 02-05 bezorgd

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00