• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

De customer marketing-methode hoe managers de winstgevendheid van klanten en de kla

Curry, J.

9789055133369 - De customer marketing-methode hoe managers de winstgevendheid van klanten en de kla

Artikelomschrijving

Customer Marketing: de methode die commercieel talent tot bloei brengt, en die marketeers, verkopers en alle andere medewerkers helpt samen te werken in dienst van de klant. Managers bereiken met Customer Marketing deze doelen:<br/>* meer winst<br/>* meetbaarheid van effectiviteit van marketing en verkoop<br/>* klanttevredenheid<br/>* klantgerichtheid: de klant is koning!<br/><br/>Customer Marketing is een gestructureerde methode die zijn waarde in de praktijk heeft bewezen.<br/>In het eerste deel van het boek wordt in acht hoofdstukken uitgelegd wat Customer Marketing precies is, waarna u er in deel twee mee aan de slag kunt.

Specificaties

Auteur Curry, J.
ISBN/EAN 9789055133369
Druk 1
Helaas...
Uitverkocht

Artikelomschrijving

Customer Marketing: de methode die commercieel talent tot bloei brengt, en die marketeers, verkopers en alle andere medewerkers helpt samen te werken in dienst van de klant. Managers bereiken met Customer Marketing deze doelen:<br/>* meer winst<br/>* meetbaarheid van effectiviteit van marketing en verkoop<br/>* klanttevredenheid<br/>* klantgerichtheid: de klant is koning!<br/><br/>Customer Marketing is een gestructureerde methode die zijn waarde in de praktijk heeft bewezen.<br/>In het eerste deel van het boek wordt in acht hoofdstukken uitgelegd wat Customer Marketing precies is, waarna u er in deel twee mee aan de slag kunt.

Specificaties

Auteur Curry, J.
ISBN/EAN 9789055133369
Druk 1