Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • de customer marketing methode hoe managers de winstgevendheid van klanten en de kla
Bekijk

De customer marketing-methode hoe managers de winstgevendheid van klanten en de kla

Curry, J.
ISBN/EAN
9789055133369
Druk
1

Customer Marketing: de methode die commercieel talent tot bloei brengt, en die marketeers, verkopers en alle andere medewerkers helpt samen te werken in dienst van de klant. Managers bereiken met Customer Marketing deze doelen:<br/>* meer winst<br/>* meetbaarheid van effectiviteit van marketing en verkoop<br/>* klanttevredenheid<br/>* klantgerichtheid: de klant is koning!<br/><br/>Customer Marketing is een gestructureerde methode die zijn waarde in de praktijk heeft bewezen.<br/>In het eerste deel van het boek wordt in acht hoofdstukken uitgelegd wat Customer Marketing precies is, waarna u er in deel twee mee aan de slag kunt.

Uitverkocht


Je digitale studiemateriaal wordt in augustus geactiveerd. Je krijgt hier vooraf een mailtje over.

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00