Menu
Sluiten

Concepting

Rijkenberg, J.
ISBN/EAN 9789055012947
Druk 11
Concepting neemt u mee naar een nieuw tijdperk voor de commercidle onderneming. Een tijdperk waarin nieuwe merken die zijn ontwikkeld vanuit een gedachtegoed, een visie een stevige plaats zullen verwerven naast merken die voortkwamen uit traditionele productontwikkelings- en innovatieprocessen. Merken als Nike, Benetton, Swatch en Virgin gingen u al voor. Maar hoe credert u zelf zo een merk vanuit het 'niets'? Hoe krijgt u het door uw bestaande organisatie heen? Hoe organiseert u een Concepting-proces en welk type onderneming en type talenten zijn daarbij cruciaal? De auteur stimuleert ons de merken en bedrijven van de toekomst te credren 'los van de fabriek' en houdt ons tegelijkertijd de spiegel voor van klassieke productontwikkeling en marketing volgens het boekje Creativiteit, visies en communicatie worden de nieuwe 'grondstoffen' van de onderneming en zijn manager.
€ 14,23
2e hands
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 24-04 bezorgd
2e hands
Aantal
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd
Winkelwagen
Sluiten