• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

In goede en kwade koersdagen

Heijl, Marko

9789054721574 - In goede en kwade koersdagen

Artikelomschrijving

In goede en kwade koersdagen Wat hebben wielersport en marketing met elkaar? Heel wat. Al bij de allereerste prehistorische wielerkoersen ontdekten brouwers, kranten en fietsconstructeurs de wielersport als een interessant platform om hun product te profileren. Het profiel van sponsors en andere commerciƫle belanghebbenden veranderde met de jaren, maar het belang van marketing in de wielersport bleef altijd prominent aanwezig. In In goede en kwade koersdagen schetst Marko Heijl de geschiedenis van het huwelijk tussen wielersport en marketing. Met alle rechten en plichten, met alle wederzijdse voor- en nadelen, met de klassieke sponsorverhalen, maar ook met de vele, sappige anekdotes.

Specificaties

Auteur Heijl, Marko
ISBN/EAN 9789054721574
Druk 1
€ 20,95
Verwachte bezorgdatum: 29-04
5% korting op je studieboeken?
Bij aanschaf van 2 of meer verschillende Nederlandse boeken krijg je bij ons altijd 5% korting!

Artikelomschrijving

In goede en kwade koersdagen Wat hebben wielersport en marketing met elkaar? Heel wat. Al bij de allereerste prehistorische wielerkoersen ontdekten brouwers, kranten en fietsconstructeurs de wielersport als een interessant platform om hun product te profileren. Het profiel van sponsors en andere commerciƫle belanghebbenden veranderde met de jaren, maar het belang van marketing in de wielersport bleef altijd prominent aanwezig. In In goede en kwade koersdagen schetst Marko Heijl de geschiedenis van het huwelijk tussen wielersport en marketing. Met alle rechten en plichten, met alle wederzijdse voor- en nadelen, met de klassieke sponsorverhalen, maar ook met de vele, sappige anekdotes.

Specificaties

Auteur Heijl, Marko
ISBN/EAN 9789054721574
Druk 1