Menu
Sluiten

Media en publiek theorieen over mediaimpact

Boer, C. Debrennecke, S.
ISBN/EAN 9789053529041
Druk 6
Van dit artikel (9789053529041 / Media en publiek theorieen over mediaimpact) is nog geen omschrijving beschikbaar
Opvolger beschikbaar!
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd

Media en publiek

Boer , Connie de Brennecke , Swantje
ISBN/EAN
9789462363878

Druk
7

Ondervinden kinderen last van veel televisiekijken? Heeft een mediaboodschap invloed op het gedrag of de meningsvorming van mensen? Waarom en waarvoor gebruiken we de media? Niet alleen sociale wetenschappers, maar ook politici, opvoeders en anderen hebben zich de afgelopen decennia steeds meer beziggehouden met deze vragen. In Media en publiek worden de belangrijkste theorieën besproken die binnen communicatiewetenschap gangbaar zijn en betrekking hebben op de werking van de media. Veel van deze theorieën zijn gericht op het verklaren van effecten van de media op het publiek. Daarnaast worden ook theorieën besproken die de relatie tussen media en publiek meer vanuit het standpunt van het publiek bekijken en het mediagebruik proberen te verklaren. De wereld van de communicatie verandert razendsnel. Deze zevende druk is geheel herzien en geactualiseerd. Media en publiek is geschreven voor studenten communicatie in het hoger onderwijs en geïnteresseerden in de media en hun effecten.
€ 38,96
Vandaag besteld, 27-02 bezorgd
Aantal
€ 27,86
2e hands
Vandaag besteld, 27-02 bezorgd
Aantal
Winkelwagen
Sluiten