Menu
Sluiten

Goed werkt beter! cause marketing als groeistrategie

Kotler, p., hessekiel, d.
ISBN/EAN 9789052619804
Druk 1
Onder druk van sociale media wordt tegenwoordig steeds vaker van bedrijven verwacht dat zij een meer wezenlijke, serieuze maatschappelijke verantwoordelijkheid dragen. Met hier en daar een donatie alleen kom je er niet meer. Maar hoe dan wel? En hoe zorgt u ervoor dat deze betrokkenheid bovendien bijdraagt aan de fi nanciële groei van uw bedrijf? Goed werkt beter! is een praktische handleiding waarin marketinggoeroe Philip Kotler c.s. laat zien hoe u marketing en maatschappelijke initiatieven dusdanig in uw doelstellingen integreert dat cause marketing een volwaardig onderdeel van uw groeistrategie wordt. Het resultaat: sociale impact én een klinkend resultaat onder de streep. Bovendien blijken bedrijven die een zichtbare maatschappelijke verantwoordelijkheid dragen beter in staat werknemers aan te trekken en te behouden en zijn ze aantrekkelijker voor investeerders. Dat cause marketing werkt bewijzen de tientallen voorbeelden uit de praktijk van topmanagers van o.a. PepsiCo, Starbucks, Marks & Spencer, Levi Strauss & Co en Nike, die met hun persoonlijke verhalen én cijfers hebben bijgedragen aan dit boek.
Uitverkocht
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd
Winkelwagen
Sluiten