Menu
Sluiten

Kotler Over Marketing Over Het Creëren, Winnen En Beheersen Van Markten

Kotler, P.
ISBN/EAN 9789052617862
Druk 1
Kotler is marketing. Iedereen die iemand is in marketing moet dit boek lezen. Al Ries, co-auteur 22 onwrikbare wetten van de marketing Een meesterlijk werk door de meester van het marketingdenken De laatste inzichten over alle blijvende themas over het vinden, krijgen en behouden van klanten. George S. Day, auteur van Market Driven Strategy Een schatkist aan praktische inzichten over moderne marketing - alsof je deelneemt aan een master class van s werelds leidende marketing professor. Christopher Lovelock, auteur van Product Plus en Service Marketing Een niet te overtreffen kans om kwaliteitstijd door te brengen met s werelds leidende marketing denker. Professor Leonard L. Berry, auteur van Discovering the Soul of Service Verplichte literatuur, vanaf de verrassende schets van het leven in 2005 tot de laatste kijk op het aanpassen aan de Nieuwe tijd van Elektronische Marketing. Stan Rapp, Voorzitter en CEO van McCann Relationship Marketing Worldwide
Uitverkocht
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd
Winkelwagen
Sluiten