Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • crm in de praktijk
Bekijk

CRM in de praktijk

Leeuwen, S. van
ISBN/EAN
9789052617671
Druk
2

Klantgericht ondernemen staat meer dan ooit in de belangstelling. Klanten
worden mondiger en veeleisender en willen 24 uur per dag als koning bediend
worden. Tegelijk maken product, kwaliteit en prijs steeds minder vaak het
onderscheid in het gevecht om de klant. Bedrijven die de concurrentie willen
overleven, stellen daarom de klant centraal. De invoering van Customer
Relationship Management (CRM) is dan dé oplossing.

CRM in de praktijk laat zien hoe u CRM met succes invoert als bedrijfsstrategie. Met veel cases, checklists en do's-and-don'ts is dit boek helemaal toegespitst op de praktijk. Bovendien is het zeer actueel en wordt er veel aandacht geschonken aan de lessen van de afgelopen jaren. CRM in de praktijk vormt zo de verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie en implementatie en tussen denken en doen.

Deze herziene editie bevat talrijke nieuwe trends en ontwikkelingen zoals:
* Van relatiemanagement naar communitymanagement;
* Sociale netwerken, sociale media, cocreatie en user generated content;
* Van producten naar diensten naar belevingen;
* Mobiel internet en mobiele ICT;
* Nieuwe onderzoeksresultaten, inzichten en praktijkervaringen.

CRM in de praktijk is een boek uit én over de praktijk. Onmisbaar voor iedereen
die zijn klanten serieus neemt en de klantgerichtheid van zijn organisatie wil
versterken.

Sjors van Leeuwen is directeur van Indora Managementadvies en al meer dan
twintig jaar actief op het snijvlak van organisatie, marketing en ICT. Als
zelfstandig adviseur is hij betrokken bij diverse projecten op het gebied van CRM,strategie, marketing en internet.

'Dit boek verdient een plaats in uw boekenkast!'
Rob Beltman, Consultant ICSB

'Een aanrader voor iedereen die zich breed wil oriënteren op het onderwerp CRM.'
Wil Wurtz, Voorzitter CRM Association

Uitverkocht


CRM in de praktijk

Leeuwen, Sjors van
ISBN/EAN
9789462200982
Druk
3

CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil.<br/> <br/>In CRM in de praktijk komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt geen standaard stappenplan maar stelt u in staat uw eigen, unieke crm-strategie te bepalen. De vele cases, checklists en do's and don'ts zorgen ervoor dat dit boek helemaal is toegespitst op de praktijk. Tegelijkertijd is het een verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie en implementatie, tussen denken en doen. Sinds de eerste editie in 2003 verscheen, is het boek dan ook niet meer weg te denken uit de managementpraktijk en het onderwijs.<br/> <br/>Deze derde herziene editie is volledig geactualiseerd en staat boordevol nieuwe trends en ontwikkelingen, zoals:<br/>* crm en communitymanagement: sociale netwerken, sociale media en cocreatie;<br/>* klantgedreven innoveren en partnershipmarketing;<br/>* customer experience, customer journey en big data;<br/>* ontwikkelingen die kansen bieden om de klantgerichtheid van organisaties te versterken.<br/> <br/>'CRM in de praktijk is een aanrader voor iedereen die zich breed wil oriënteren op het onderwerp crm.' - W. Wurtz, Platform voor Klantgericht ondernemen

Nieuw

€29,99
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 26-06 bezorgd

Je digitale studiemateriaal wordt in augustus geactiveerd. Je krijgt hier vooraf een mailtje over.

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00