Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • invloed
Bekijk

Invloed

Cialdini, R.
ISBN/EAN
9789052617152
Druk
5

Welke mechanismen zorgen ervoor dat u 'ja' zegt tegen aanbiedingen waar u eigenlijk niet op zit te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van u gedaan willen krijgen? En hoe kunt u deze technieken zelf toepassen?

Aan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. De auteur ging daarvoor drie jaar 'undercover' bij autodealers, fondsenwervers, reclamemakers en telemarketeers. Daar ontdekte hij dat het geheim van succesvol overtuigen in zes eenvoudige principes schuilt: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, sympathie, autoriteit en schaarste.

In deze 5e herziene editie onderzoekt Cialdini onder meer
* de werking van invloed in andere culturen;
* de rol van het internet en andere nieuwe technologieën;
* recente maatschappelijke ontwikkelingen, zoals toenemend excessief geweld.

Robert B. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing aan Arizona State University en geldt wereldwijd als dé autoriteit op het gebied van beïnvloeding.

Uitverkocht


Invloed de zes geheimen van het overtuigen

Cialdini, Robert B.
ISBN/EAN
9789024404728
Druk
1

Mechanismen en technieken Welke mechanismen zorgen ervoor dat jij ja zegt tegen een aanbieding waar je eigenlijk niet op zat te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van jou gedaan willen krijgen? En hoe kun jij deze technieken zelf ook toepassen? De sleutelprikkel Het gaat in biologisch opzicht om vaste gedragspatronen; complexe reeksen gedragingen die zich telkens in haast precies dezelfde volgorde afspelen, bijvoorbeeld bij het beschermen van het territorium, het hofmaken van een partner of het zorgen voor het nageslacht. Het interessantste hieraan is de manier waarop het mechanische gedrag in werking wordt gesteld: de sleutelprikkel. Het geheim van succesvol overtuigen Aan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. Hij ging daarvoor drie jaar undercover bij autodealers, fondsenwervers, reclamemakers en telemarketeers. Daar ontdekte hij dat het geheim van succesvol overtuigen in zes eenvoudige principes schuilt: wederkerigheid; consistentie; sociaal bewijs; sympathie; autoriteit; schaarste. Herziene editie In deze vijfde, herziene editie onderzoekt Cialdini onder meer: de werking van invloed in andere culturen; de rol van het internet en andere nieuwe technologieën; recente maatschappelijke ontwikkelingen, zoals toenemend excessief geweld. Voor wie? Iedereen die koopt, verkoopt, adviseert, onderhandelt, politiek bedrijft, stemt of geld doneert.

Nieuw

€25,00
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 24-06 bezorgd

Je digitale studiemateriaal wordt in augustus geactiveerd. Je krijgt hier vooraf een mailtje over.

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00