• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases

Ruyter, K. Descholl, N.

9789051894172 - Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases

Artikelomschrijving

Bij beslissingen over strategische en tactische keuzen in marketing erkennen steeds meer marketeers de kracht van kwalitatief marktonderzoek. Toch bestaat er momenteel nog een grote kloof tussen theorie en praktijk in Nederland. Dit boek biedt daarom de basisbegrippen van kwalitatief onderzoek en de toepassing ervan door instellingen en bedrijven. In Kwalitatief marktonderzoek vindt de lezer zowel methoden en technieken die in Nederland momenteel reeds worden toegepast als enkele recentelijk ontwikkelde technieken. Elke techniek wordt verduidelijkt met een case. Na de basismethoden (individuele interviews en groepsdiscussies) gaan de auteurs in op nominal grouping, concept factory, KRIT-onderzoek, laddering, de ZWET-methode, CRA en de casestudy-methode.

Specificaties

Auteur Ruyter, K. Descholl, N.
ISBN/EAN 9789051894172
Druk 1
€ 29,95
Verwachte bezorgdatum: 01-10
5% korting op je studieboeken?
Bij aanschaf van 2 of meer verschillende Nederlandse boeken krijg je bij ons altijd 5% korting!
2e hands

Ook 2e hands beschikbaar!

€ 21,41 Je bespaart € 8,54
Op voorraad. Verwachte bezorgdatum: 29-09

Artikelomschrijving

Bij beslissingen over strategische en tactische keuzen in marketing erkennen steeds meer marketeers de kracht van kwalitatief marktonderzoek. Toch bestaat er momenteel nog een grote kloof tussen theorie en praktijk in Nederland. Dit boek biedt daarom de basisbegrippen van kwalitatief onderzoek en de toepassing ervan door instellingen en bedrijven. In Kwalitatief marktonderzoek vindt de lezer zowel methoden en technieken die in Nederland momenteel reeds worden toegepast als enkele recentelijk ontwikkelde technieken. Elke techniek wordt verduidelijkt met een case. Na de basismethoden (individuele interviews en groepsdiscussies) gaan de auteurs in op nominal grouping, concept factory, KRIT-onderzoek, laddering, de ZWET-methode, CRA en de casestudy-methode.

Specificaties

Auteur Ruyter, K. Descholl, N.
ISBN/EAN 9789051894172
Druk 1