Menu
Sluiten

Het merk ik. talentbranding voor een succesvolle carrière

Zwieten, H.
ISBN/EAN 9789049102388
Druk 13
Op zoek naar een nieuwe baan of een nieuwe uitdaging binnen je huidige werkkring? In onze moderne, dynamische samenleving is het crucial jezelf als professional en persoonlijkheid te onderscheiden. Het merk IK® helpt je om jezelf als merk te zien en krachtig en onderscheidend nee rte zetten.In Het merk IK® weten de auteurs de lezer met hun aanstekelijke visie uit te dagen zichzelf opnieuw te ontdekken als sterk en onderscheidend merk. Aan de hand van talloze voorbeelden van bekende merkpersoonlijkheden als johan Cruijff, Jorf Kelder en Linda de Mol ervaart de lezer de kracht van kiezen, helder communiceren en authenticiteit. Aan bod komen onder andere:- je kans op een baan vergroten- duidelijk herkenbaar zijn op basis van je kwaliteiten, passies en eigenaardigheden- jezelf al seen sterk en authentiek merk positionerenHuub van Zwieten is directeur van Talentenbureau TalentFirst.Mark van de Grift is brandmanager Red Bull. Sinds 2002 verzorgen zij het programma TalentBranding voor particulieren en bedrijven.Het merk IK® behoort tot een serie boeken van Volkskrant Banen en het Spectrum over solliciteren en succesvol functioneren in een (nieuwe) baan. Kenmerkend voor deze boeken is actualiteit, praktijkvoorbeelden en een benadering die, anders dan in veel goeroeboeken, de lezer eigen keuzes laat maken.
Opvolger beschikbaar!
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd

Het merk ik

Zwieten. Huub van Grift. Mark van de
ISBN/EAN
9789000325900

Druk
17

Op zoek naar een nieuwe baan of een nieuwe uitdaging binnen je huidige werkkring? In onze moderne, dynamische samenleving is het cruciaal jezelf zowel professioneel als persoonlijk te onderscheiden. Het merk IK® helpt je om jezelf als merk te zien en krachtig en onderscheidend neer te zetten. Sinds 2005 werden er al meer dan 12.000 exemplaren van Het merk IK® verkocht! De invloed die Het merk IK® had op mensen die ermee aan de slag gingen is terug te lezen in het nieuwe hoofdstuk '5 jaar TalentBranding-cases in de praktijk'. Huub van Zwieten is directeur van Talentenbureau TalentFirst. Hij schreef acht boeken over persoonlijke ontwikkeling, is radio- en krantencolumnist en geeft lezingen. Mark van de Grift heeft als merk -en marketingspecialist een bedrijf dat sociale (persoonlijke) merken adviseert en bouwt (Drbrand.nl). Hij werkte o.a. voor Red Bull, diverse reclamebureaus en Deloitte. Ilonka de Haan is trainer en coach.
€ 16,99
Vandaag besteld, 19-06 bezorgd
Aantal
€ 12,15
2e hands
Vandaag besteld, 19-06 bezorgd
Aantal
Winkelwagen
Sluiten