Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • media en publiek
Bekijk

Media en publiek

De Boer, C. & Brennecke, S.
ISBN/EAN
9789047301165
Druk
7


In Media en publiek worden de belangrijkste theorieën besproken die binnen communicatiewetenschap gangbaar zijn en betrekking hebben op de werking van de media. Veel van deze theorieën zijn gericht op het verklaren van effecten van de media op het publiek. Daarnaast worden ook theorieën besproken die de relatie tussen media en publiek meer vanuit het standpunt van het publiek bekijken en het mediagebruik proberen te verklaren.


Uitverkocht


Media en publiek

Boer , Connie de Brennecke , Swantje
ISBN/EAN
9789462363878
Druk
7

Ondervinden kinderen last van veel televisiekijken? Heeft een mediaboodschap invloed op het gedrag of de meningsvorming van mensen? Waarom en waarvoor gebruiken we de media? Niet alleen sociale wetenschappers, maar ook politici, opvoeders en anderen hebben zich de afgelopen decennia steeds meer beziggehouden met deze vragen.<br/><br/>In Media en publiek worden de belangrijkste theorieën besproken die binnen communicatiewetenschap gangbaar zijn en betrekking hebben op de werking van de media. Veel van deze theorieën zijn gericht op het verklaren van effecten van de media op het publiek. Daarnaast worden ook theorieën besproken die de relatie tussen media en publiek meer vanuit het standpunt van het publiek bekijken en het mediagebruik proberen te verklaren.<br/><br/>De wereld van de communicatie verandert razendsnel. Deze zevende druk is geheel herzien en geactualiseerd.<br/><br/>Media en publiek is geschreven voor studenten communicatie in het hoger onderwijs en geïnteresseerden in de media en hun effecten.

Selecteer een type

Vandaag besteld, 13-12 bezorgd
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 08-12 bezorgd

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00