}
Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • geintegreerde communicatie
Bekijk

Geintegreerde communicatie

Vos, M. Schoemaker, H.
ISBN/EAN
9789047300380
Druk
8

Van dit artikel (9789047300380 / Geintegreerde communicatie) is nog geen omschrijving beschikbaar

Uitverkocht


Geïntegreerde communicatie

Schoemaker, Henny
ISBN/EAN
9789058758682
Druk
10

Wat zijn de communicatiebehoeften van een (non-)profitorganisatie? Dat is wat Geïntegreerde communicatie uit de doeken doet. Dit boek geeft uw studenten inzicht in de drie communicatiedomeinen binnen organisaties: concerncommunicatie, interne communicatie en externe (marketing)communicatie. Dit maakt het een compleet basisboek over álle communicatievormen. Over de inhoud In Geïntegreerde communicatie staan voor elk van de drie communicatiedomeinen een verzameling aandachtspunten en een theoretische onderbouwing. Uw studenten ontdekken de ins en outs over informatieverwerking (van de ontvanger), communicatie-onderzoek, organisatiestructuur en internationale organisaties. Zo leren ze alle basisbegrippen kennen binnen de drie communicatiedomeinen. Voor deze tiende druk is Geïntegreerde communicatie integraal herzien en herschreven. Dit betekent dat de auteurs hierin nieuwe theorieën hebben opgenomen en voorbeelden hebben geactualiseerd. Zo is er in deze editie op alle vlakken aandacht voor online communicatie en wordt ook aandacht besteed aan de snel veranderende omgeving. Inspelen op de actualiteit voor reputatiemanagement en crisiscommunicatie hoort daar bijvoorbeeld bij. Inhoudsopgave 1 Communicatie voor een organisatie 2 Concerncommunicatie 3 Interne communicatie 4 Marketingcommunicatie 5 Informatieverwerking bij de ontvanger 6 Communicatieonderzoek 7 Organisatie van de communicatie 8 Communicatie in internationaal perspectief Uniek aan dit boek * Al jaren een vast gezicht binnen de curricula van hogescholen. * Compleet overzicht van het communicatiewerkveld en heldere theorie die expliciet gekoppeld wordt aan de praktijk. * Een boek met visie dat start bij de behoeften van een organisatie en haar omgeving. De aandacht ligt daardoor niet alleen bij de organisatie, maar ook bij de ontvangers. * Het boek sluit na de herziening volledig aan op de beroepsniveauprofielen van Logeion. Doelgroep Hbo-studenten die communicatievakken volgen binnen opleidingen zoals: *

Nieuw

€46,00
Vandaag besteld, 02-05 bezorgd

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00