Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • basisboek marketingcommunicatie
Bekijk

Basisboek marketingcommunicatie

Doornenbal, Elyn Kleiss, Werner Kuiper, Gabrielle Mackenbach, Rutger
ISBN/EAN
9789046903803
Druk
2

Welke communicatie-instrumenten kan een organisatie inzetten? Reclame of sponsoring? Welke media passen daarbij? Televisie of social media? Basisboek marketingcommunicatie geeft een eigentijds overzicht van alle instrumenten binnen marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe en traditionele media geïntegreerd besproken. Elk hoofdstuk in dit basisboek gaat in op een marketingcommunicatie-instrument (bijvoorbeeld reclame, direct marketing of public relations) en de daarbij passende nieuwe en traditionele media. Dat maakt het boek actueel en toepasbaar. De auteurs besteden uitgebreid aandacht aan marketingcommunicatieplannen en consumentengedrag. In aparte hoofdstukken gaan zij in op mediaplanning en de kosten daarvan. Gebruikers vinden veel praktische voorbeelden en illustraties. Op de website staan bovendien leerdoelen, kennisvragen en casussen. Verschil met de vorige druk In deze 2e druk is een aantal hoofdstukken geactualiseerd. Social media is geen apart hoofdstuk meer, maar loopt als een rode draad door het boek. Er is meer aandacht voor online consumentengedrag (zoals facial coding) en de cookie wetgeving. Ook zijn de kostenplaatjes voor marketingcommunicatie aangepast. De website is uitgebreid met oefenmateriaal. Esther de Berg is docent marketingcommunicatie aan de Hogeschool van Amsterdam en auteur van Handboek Internetstrategie. De overige auteurs van het boek hebben hun sporen verdiend in de marketing en het hoger economisch onderwijs.

2e hands

€35,39
Waarom 2e hands?
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 23-09 bezorgd

Basisboek marketingcommunicatie

Berg, Esther de
ISBN/EAN
9789046905227
Druk
3

Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? <i>Basisboek marketingcommunicatie</i> geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe (online) en traditionele media geïntegreerd besproken.<br/><br/>De volgende marketingcommunicatie-instrumenten komen aan bod: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en sponsoring. Ook is er uitgebreid aandacht voor het marketingcommunicatieplan, consumentengedrag, mediaplanning en de kosten van de inzet van marketingcommunicatiemiddelen. De theorie wordt ondersteund met voorbeelden en illustraties.<br/><br/>Op de website staan voor studenten per hoofdstuk leerdoelen, cases, kennisvragen, uitgebreide samenvattingen en een begrippentrainer. Voor docenten zijn er op aanvraag richtantwoorden bij de cases en kennisvragen, toetsvragen, PowerPoints en een projecthandleiding voor een marketingcommunicatieplan beschikbaar.<br/><br/><br/><b>Verschil met vorige editie</b><br/>In deze derde herziene druk is de theorie aangevuld en zijn veel van de voorbeelden geactualiseerd. Er is nog meer aandacht voor online marketingcommunicatie: het monitoren en bijsturen van online campagnes, de integratie van online en offline kanalen en hoe online en offline koopgedrag steeds meer door elkaar lopen. Het hoofdstuk over direct marketing is omgewerkt naar een hoofdstuk over interactiemarketing In dit nieuwe hoofdstuk komen o.a. de inzet van interactieve media, het belang van (big) data, persoonlijke verkoop en de juridische aspecten van interactiemarketing aan bod. Daarnaast zijn de kostenoverzichten voor marketingcommunicatie geactualiseerd en is een deel van de cases op de website vernieuwd.<br/>

Nieuw

€52,50
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 23-09 bezorgd

Je digitale studiemateriaal wordt in augustus geactiveerd. Je krijgt hier vooraf een mailtje over.

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00