Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • basisboek marketingcommunicatie
Bekijk

Basisboek marketingcommunicatie

Doornenbal, Elyn Kleiss, Werner Kuiper, Gabrielle Mackenbach, Rutger
ISBN/EAN
9789046903803
Druk
2

Van dit artikel (9789046903803 / Basisboek marketingcommunicatie) is nog geen omschrijving beschikbaar

2e hands

€35,39
Waarom 2e hands?
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 08-12 bezorgd

Basisboek marketingcommunicatie

Berg, Esther de
ISBN/EAN
9789046905227
Druk
3

Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? <i>Basisboek marketingcommunicatie</i> geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe (online) en traditionele media geïntegreerd besproken.<br/><br/>De volgende marketingcommunicatie-instrumenten komen aan bod: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en sponsoring. Ook is er uitgebreid aandacht voor het marketingcommunicatieplan, consumentengedrag, mediaplanning en de kosten van de inzet van marketingcommunicatiemiddelen. De theorie wordt ondersteund met voorbeelden en illustraties.<br/><br/>Op de website staan voor studenten per hoofdstuk leerdoelen, cases, kennisvragen, uitgebreide samenvattingen en een begrippentrainer. Voor docenten zijn er op aanvraag richtantwoorden bij de cases en kennisvragen, toetsvragen, PowerPoints en een projecthandleiding voor een marketingcommunicatieplan beschikbaar.<br/><br/><br/><b>Verschil met vorige editie</b><br/>In deze derde herziene druk is de theorie aangevuld en zijn veel van de voorbeelden geactualiseerd. Er is nog meer aandacht voor online marketingcommunicatie: het monitoren en bijsturen van online campagnes, de integratie van online en offline kanalen en hoe online en offline koopgedrag steeds meer door elkaar lopen. Het hoofdstuk over direct marketing is omgewerkt naar een hoofdstuk over interactiemarketing In dit nieuwe hoofdstuk komen o.a. de inzet van interactieve media, het belang van (big) data, persoonlijke verkoop en de juridische aspecten van interactiemarketing aan bod. Daarnaast zijn de kostenoverzichten voor marketingcommunicatie geactualiseerd en is een deel van de cases op de website vernieuwd.<br/>

Nieuw

€52,50
€49,88
Vandaag besteld, 13-12 bezorgd

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00