• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

De N-factor

Reinders, A. Freijsen, M.

9789046802700 - De N-factor

Artikelomschrijving

Adrie Reinders en Marion Freijsen De N-factor Succesvol netwerken Bijna iedereen heeft inmiddels gehoord van de X-factor, het fenomeen is alleen lastig te beschrijven. De N-factor laat zich makkelijker definiëren; het is het vermogen contacten te leggen in je dagelijkse leven, privé of zakelijk, die je misschien nu of in de toekomst nodig gaat hebben. De N-factor is een manier van leven en kent veel ongeschreven regels die je door schade en schande moet ontdekken, maar een groot deel van deze regels kan worden geleerd. In De N-factor geven Adrie Reinders en Marion Freijsen waardevolle lessen over het De kunst van het netwerken beginnen, opbouwen en managen van een succesvol netwerk. Het boek behandelt vanzelfsprekend alle traditionele manieren om je netwerk op te bouwen en uit te breiden, maar het gaat ook uitgebreid in op de verschillende e-networkingtools die het internet anno 2007 biedt. Op praktische wijze komen de do's-and-don'ts van het netwerken aan bod, en ook hoe deze ongeschreven regels van land tot land verschillen. Ondernemers die hierop goed inspelen vergroten hun kansen op zakelijk succes. Adrie Reinders is oprichter en partner bij Ohm Inc., een bedrijf dat netwerken tot zijn kerntaak heeft gemaakt door innovaties van kleine technologiebedrijven te koppelen aan grote kapitaalkrachtige ondernemingen. Hiervoor richtte hij verschillende technologiebedrijven op, waaronder ICT Rijnhaave dat hij na diverse acquisities in 1996 aan Syntegra heeft verkocht. Marion Freijsen is partner bij Ohm Inc. Ze heeft 20 jaar ervaring in International Technology Sales en Marketing bij bedrijven als Bloomberg, Reuters, Speedport en Currenex.

Specificaties

Auteur Reinders, A. Freijsen, M.
ISBN/EAN 9789046802700
Druk 2
Helaas...
Uitverkocht

Artikelomschrijving

Adrie Reinders en Marion Freijsen De N-factor Succesvol netwerken Bijna iedereen heeft inmiddels gehoord van de X-factor, het fenomeen is alleen lastig te beschrijven. De N-factor laat zich makkelijker definiëren; het is het vermogen contacten te leggen in je dagelijkse leven, privé of zakelijk, die je misschien nu of in de toekomst nodig gaat hebben. De N-factor is een manier van leven en kent veel ongeschreven regels die je door schade en schande moet ontdekken, maar een groot deel van deze regels kan worden geleerd. In De N-factor geven Adrie Reinders en Marion Freijsen waardevolle lessen over het De kunst van het netwerken beginnen, opbouwen en managen van een succesvol netwerk. Het boek behandelt vanzelfsprekend alle traditionele manieren om je netwerk op te bouwen en uit te breiden, maar het gaat ook uitgebreid in op de verschillende e-networkingtools die het internet anno 2007 biedt. Op praktische wijze komen de do's-and-don'ts van het netwerken aan bod, en ook hoe deze ongeschreven regels van land tot land verschillen. Ondernemers die hierop goed inspelen vergroten hun kansen op zakelijk succes. Adrie Reinders is oprichter en partner bij Ohm Inc., een bedrijf dat netwerken tot zijn kerntaak heeft gemaakt door innovaties van kleine technologiebedrijven te koppelen aan grote kapitaalkrachtige ondernemingen. Hiervoor richtte hij verschillende technologiebedrijven op, waaronder ICT Rijnhaave dat hij na diverse acquisities in 1996 aan Syntegra heeft verkocht. Marion Freijsen is partner bij Ohm Inc. Ze heeft 20 jaar ervaring in International Technology Sales en Marketing bij bedrijven als Bloomberg, Reuters, Speedport en Currenex.

Specificaties

Auteur Reinders, A. Freijsen, M.
ISBN/EAN 9789046802700
Druk 2