Menu
Sluiten

Inkopen voor Dummies

Streefkerk, Peter
ISBN/EAN 9789045351315
Druk 2
In de bekende serie voor dummies verscheen dit boek over inkopen. Het boek is in zes delen verdeeld: plaats van inkoop, topdown inkoopbeleid, tactische inkoop, uitvoerende en beherende inkoop, strategische keuzes en het deel van de tientallen met tien managementboeken, tien competenties van de inkoper, tien ontwikkelingen en tien websites. De insteek is dat de inkoopafdeling voor de organisatie de juiste zaken koopt die bijdragen aan de toegevoegde waarde voor de bedrijfsvoering van de organisatie. Door te investeren in de inkoopfunctie en de professionaliteit ervan zal dit het rendement verhogen. De auteur is oprichter en directeur van een inkoopadviesbureau, was daarvoor inkoopmanager en schreef meerdere boeken en artikelen over inkoop. Gericht op beslissers van inkoopafdelingen in organisaties.
€ 14,99
Op voorraad
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 22-02 bezorgd
Aantal
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd
Winkelwagen
Sluiten