• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Brand Design, 7e editie met MyLab NL toegangscode

Boer, Ruud

9789043039598 - Brand Design, 7e editie met MyLab NL toegangscode
2e hands

Artikelomschrijving

Met de introductie van dit boek in 2002 heeft Ruud Boer het begrip Brand Design in Nederland op de kaart gezet bij marketingopleidingen en -professionals. Zijn Brand Design-model heeft inmiddels ruim 30.000 marketeers geholpen bij het vormen en vormgeven van merken. Deze zevende editie is weer helemaal actueel met bondige theorie, veel praktijkvoorbeelden van fysieke en digitale merkuitingen, overzichtelijke modellen en makkelijk leesbare tekst. Nieuw zijn de twintig Mini-Cases waarin Register Marketeers je een kijkje achter de schermen geven. Het boek wordt geleverd met een toegangscode voor MyLab: een online leeromgeving met ondersteunend studie- en lesmateriaal voor zowel studenten als docenten. Je vindt hier onder andere het volledige boek in digitale vorm (eText), een begrippentrainer, oefeningen, modellen, cases en handige checklists. âHet standaardwerk voor het bouwen van merken.â Harry van Delft â Associate Professor Agrifood Marketing at HAS University âFantastisch dat we een autoriteit hebben die ons zo treffend en praktisch toelicht hoe strategische marketingprincipes kunnen worden verbeeld.â Luuk Ros â Hoofdredacteur Marketingfacts âInteressant voor iedere marketeer.â MarketingTribune Ruud Boer RM Ruud Boer is Register Marketeer (RM) en was als marketeer verantwoordelijk voor de mooie merken Bols, Red Band, Venco, Reebok, LU en Liga. Sinds 1998 is hij directeur en partner van de Bataafsche Teeken Maatschappij. Met dit Rotterdamse Brand Design-bureau helpt hij b2b- en b2c-merken om te groeien vanuit merkstrategie en vormgeving. Hij is bestuurslid van de NIMA Brand Design Community, geeft les bij de Beeckestijn Business School, verzorgt workshops en geeft lezingen in binnen- en buitenland.

Specificaties

Auteur Boer, Ruud
ISBN/EAN 9789043039598
Druk 7
€ 46,50
Op voorraad. Verwachte bezorgdatum: 27-05
5% korting op je studieboeken?
Bij aanschaf van 2 of meer verschillende nieuwe Nederlandse boeken krijg je bij ons altijd 5% korting!

Artikelomschrijving

Met de introductie van dit boek in 2002 heeft Ruud Boer het begrip Brand Design in Nederland op de kaart gezet bij marketingopleidingen en -professionals. Zijn Brand Design-model heeft inmiddels ruim 30.000 marketeers geholpen bij het vormen en vormgeven van merken. Deze zevende editie is weer helemaal actueel met bondige theorie, veel praktijkvoorbeelden van fysieke en digitale merkuitingen, overzichtelijke modellen en makkelijk leesbare tekst. Nieuw zijn de twintig Mini-Cases waarin Register Marketeers je een kijkje achter de schermen geven. Het boek wordt geleverd met een toegangscode voor MyLab: een online leeromgeving met ondersteunend studie- en lesmateriaal voor zowel studenten als docenten. Je vindt hier onder andere het volledige boek in digitale vorm (eText), een begrippentrainer, oefeningen, modellen, cases en handige checklists. âHet standaardwerk voor het bouwen van merken.â Harry van Delft â Associate Professor Agrifood Marketing at HAS University âFantastisch dat we een autoriteit hebben die ons zo treffend en praktisch toelicht hoe strategische marketingprincipes kunnen worden verbeeld.â Luuk Ros â Hoofdredacteur Marketingfacts âInteressant voor iedere marketeer.â MarketingTribune Ruud Boer RM Ruud Boer is Register Marketeer (RM) en was als marketeer verantwoordelijk voor de mooie merken Bols, Red Band, Venco, Reebok, LU en Liga. Sinds 1998 is hij directeur en partner van de Bataafsche Teeken Maatschappij. Met dit Rotterdamse Brand Design-bureau helpt hij b2b- en b2c-merken om te groeien vanuit merkstrategie en vormgeving. Hij is bestuurslid van de NIMA Brand Design Community, geeft les bij de Beeckestijn Business School, verzorgt workshops en geeft lezingen in binnen- en buitenland.

Specificaties

Auteur Boer, Ruud
ISBN/EAN 9789043039598
Druk 7